VWfans no iAuto.lv par “Audi A4”, kurš palika 6.vietā “Latvijas Gada auto 2016” (+ foto)

Otrs no “Latvijas Gada Auto” finālistiem, kuru testēju, bija “Audi A4” ar 2 litru 190 zirgspēku dīzeļmotoru un septiņpakāpju automātisko ātrumkārbu. Mašīnai bija nepilni divi mēneši un 4 tūkst.km nobraukums.

Otrs no ,,Latvijas Gada Auto,, finālistiem, kuru testēju 5.decembrī, bija ,,Audi A4,, ar 2 litru 190 zirgspēku dīzeļmotoru un septiņpakāpju automātisko ātrumkārbu. Mašīnai bija nepilni divi mēneši un 4 tūkst.km nobraukums.

Audi A4 Foto: iAuto.lv

Audi A4 Foto: iAuto.lv

To, kāda šim Audi bija cena un komplektācija, bija pat grūti pateikt, jo pieejamā papildaprīkojuma klāsts ir milzīgs. 2 litru dīzeļautomobilim – sedanam ar 190 zirgspēku motoru un automātisko ātrumkārbu cenu lapā redzami četri varianti: ar priekšpiedziņu Basis komplektācija (no 40011 EUR) un Sport komplektācija (no 41425 EUR), un ar pilnpiedziņu Basis komplektācija (no 42814 EUR) un Sport komplektācija (no 44229 EUR). Testētajam automobilim bija 18 collu diski, kas ir papildaprīkojums par piemaksu. Bez piemaksas ,,Audi-A4,, komplektē ar 16 vai 17 collu diskiem atkarībā no dzinēja veida. Dzinēji pavisam ir sešu veidu – 150, 190 un 252 zirgspēku benzīna motori, kā arī 150, 190 un 272 zirgspēku dīzeļa motori.

Audi A4

Lai gan testētajai mašīnai bija 18 collu diski, tomēr gaita nepavisam nebija cieta. Ir aizdomas, ka automobilim bija komforta piekare, jo mērinstrumentu panelī bija uzraksts ,,Comfort,,.

 

Vispār mērinstrumentu panelis un papildu ekrāns paneļa vidū, kā arī rādījumu projekcija uz vējstikla ir lietas, kas pirmajā brīdī pie šāda ,,Audi,, nepieradušu cilvēku ieved nelielā apjukumā – ir tik daudz informācijas un tās pasniegšanas veidu! Tādā brīdī jāmāk sevi savākt, koncentrēties uz ceļu un lieki nelūrēt uz paneli. Pabraucis nelielu gabaliņu, apstājos benzīntankā un stāvot uz vietas papētīju instrumentu paneli, podziņas un izvēlni, kas pieejama, grozot apaļo riņķi blakus ātrumpārslēga kloķim. Iespējas ir bagātīgas un īsā laikā nav pat aptveramas – navigāciju var skatīties gan centrālajā ekrānā, gan ,,iznest,, aiz stūres uz parastā instrumentu paneļa. Var skatīties lielu tahometra un spidometra skalu un pa vidu mazākā laukumā svarīgākos citus rādītājus vai arī redzēt mazākas tahometra un spidometra skalas un pa vidu lielākā laukumā vairāk citas informācijas. Var pieslēgties internetam caur Wifi, kā arī ir milzīgas iespējas saistībā ar mūzikas atskaņošanu.

Audi A4

Audi A4

190 zirgspēku dīzeļmotora jauda man likās iespaidīga, jo esmu pieradis braukt ar 70 zigspēku jaudas auto. Izbraucot no Ķekavas putnu fabrikas puses uz Rīgas apvedceļu, tuvumā neviena nebija. Iespiedu grīdā, un paātrinājums bija tāds, ka ķermeni pilnīgi iespiež sēdeklī. Tehniskie dati liecina, ka ieskrējiens līdz 100 km/h 2,0 TDI 190 zirgspēku modelim prasa 7,7 sekundes ar priekšpiedziņu un 7,2 sekundes ar pilnpiedziņu. Arī ieskrienoties līdz šosejas ātrumiem, auto paliek tāds pat kluss kā pilsētas ātrumos. Pie faktiskā ātruma 90 km/h (tad spidometrs rāda 92-93 km/h) septītajā pārnesumā dzinējam ir tikai 1250 apgriezieni, kas nodrošina labu degvielas ekonomiju. Borta dators par pēdējo nepilnu tūkstoti kilometru rādīja vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 6,3 litri uz 100 km pie vidējā ātruma 46 km/h.

Audi A4

Sēdēšana pie stūres man (augums 181 cm) bija izcili ērta, ko nodrošina milzīgie sēdekļa un stūres regulēšanas diapazoni. Apsēžoties ,,aiz sevis,, , ceļu zonā bija kādu 6-7 cm rezerve, bet virs galvas tikai kādi 1-2 cm. Sēdēt aizmugurē pa vidu kā trešajam pasažierim gan ir pavisam neērti, jo tad jāsēž uz augsta, cieta pacēluma un kājām traucē platais centrālais tunelis. Par bagāžnieku īsti nav ko teikt: tas ir tāds, kāds šīs klases sedaniem parasti ir – samērā sekls uz leju, bet dziļš virzienā uz priekšu. Ja ir vēlēšanās pēc lielāka, ērtāka bagāžnieka, tad jāpērk universālu.

No konkurentiem, ar ko esmu braucis, es ,,Audi-A4,, varu salīdzināt ar jaunā modeļa ,,Toyota-Avensis,, , kam arī bija dīzeļmotors. Jāteic, ka ,,Audi,, ir visādā ziņā baudāmāks – klusāks, ērtāks, līganāku gaitu.

Audi A4

Audi A4 Foto: iAuto.lv

Audi A4 Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.