Jaunā “Opel Insignia” – pirmais salona attēls un jauna informācija (+ foto)

Vācu “Autobild” publicējis pirmo attēlu, kas ļauj ielūkoties otrās paaudzes “Opel Insignia” salonā un dalījies ar informāciju, kas iegūta no ražotājam tuvu stāvošiem avotiem.

Lai gan Insignia salona attēls nav sevišķi augstas kvalitātes, galvenās pārmaiņas tas neliedz saskatīt un jau tagad var secināt, ka pogu un slēdžu vietā priekšējā panelī galvenā vieta atvēlēta septiņu collu skārienjutīgam multimediju sistēmas ekrānam un mērinstrumentu panelim ar hroma apdari. Autobild raksta, ka Insignia II interjers liksies pazīstams ikvienam, kam izdevies ielūkoties jaunā Chevrolet Malibu salonā. Pārsteigums tas nav, jo Malibu un Insignia veidoti uz General Motors globālās platformas E2XX, tātad gan automobiļu dizains, gan tehniskie risinājumi lielos vilcienos abiem autobūves produktiem būs līdzīgi.

Jaunās Opel Insignia testu prototips Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Jaunā “Insignia” pieaugs gabarītos un izskatīsies dinamiskāk. Zināms, ka garumam (tagad 4,84 m) tiks pielikti 15 cm, bet riteņu bāzei 9 cm. Tas nodrošina vairāk vietas pasažieriem neraugoties uz jaunā modeļa straujāk krītošo un dinamiskāk iezīmēto jumta līniju, kas vairāk līdzināsies tai, ko daži ražotāji, piemēram, “Mercedes” (modelim “CLS”) apzīmē kā „četrdurvju kupeju”.

Pārmaiņas gaidāmas ne vien dizaina jomā, bet arī tehniskā ziņā, kur “Opel” turpinās jaunajā Astra aizsākto virzienu, veidojot „vairāk auto par to pašu naudu” un padarot pieejamas tehnoloģijas, kas agrāk glabājās tikai „pašos augstākajos plauktos”. Līdzīgi kā “Mercedes” un “Audi”, Insignia būs pieejami LED-Matrix lukturi, kas labāk izgaismo ceļa klātni, neapžilbinot pretimbraucēju.

Salona apdarei “Opel” sola mīkstu un taustei tīkamu materiālu, kvalitatīvāku darbu, bet par papildu maksu – arī īpaši augstvērtīgu ādu un masāžas funkciju sēdekļiem. IntelliLink sistēma garantē savietojamību ar “Android Auto” un “Apple CarPlay”, kas ļaus pilnībā izmantot viedtālruņu opcijas automašīnā, bet personālais savienojamības un servisa asistents “Opel OnStar”, kas pieejams visiem “Opel” jaunajiem modeļiem, sākot ar mazauto “Karl” un beidzot ar jau pieminēto flagmani “Insignia”, nepametīs nelaimē un piedāvās plašu drošības un komforta pakalpojumu klāstu. Šajā gadījumā tas līdzināsies jaunajā “Astra” izmantotajam, taču būs papildināts ar jaunām aplikācijām un īpaši augstas izšķirtspējas un izmēra ekrānu.

“Insignia II” būs par 100 kg vieglāka nekā pirmās paaudzes modelis. Tas atstās pozitīvu ietekmi ne tikai uz dinamiku, bet arī uz degvielas patēriņu, kur savu artavu dos jaunie trīs un četru cilindru motori. Lielas cerības “Opel” liek pilnībā jauno Bi-Turbo dīzeli (160 ZS), kas nodrošinās lielāku griezes momentu un mazāku degvielas patēriņu nekā konkurentiem.

Atšķirībā no “Volkswagen”, “Opel” vairs nepiedāvās dubultā sajūga transmisiju tā vietā uzsvaru liekot uz klasisko „automātu” ar astoņām pakāpēm. Pilnpiedziņa un adaptīvā balstiekārta tiks piedāvāta par papildu maksu, būs arī universāls ar lielāku ietilpību un bez daudzus kaitošās biezās bagāžas durvju apakšmalas, kā arī dinamiskais “OPC” modelis ar forsētu sešcilindru dzinēju un jaudu tuvu 400 ZS.

Chevrolet Malibu 2016 Foto: Publicitātes foto

Chevrolet Malibu 2016 Foto: Publicitātes foto

Chevrolet Malibu 2016 Foto: Publicitātes foto

Chevrolet Malibu 2016 Foto: Publicitātes foto

Chevrolet Malibu 2016 Foto: Publicitātes foto

Insignia II testu prototips Riselsheimā Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.