Latvijā uzsākta jaunā Mitsubishi L200 tirdzniecība

SIA MML Imports – Mitsubishi oficiālais importētājs Latvijā – informē, ka, sākot no šī gada 21. decembra uzsāk jaunā L200 pikapa tirdzniecību Latvijā, un tā sākuma cena būs 25 990 €.

Jaunās paaudzes L200 ir nākotnes tehnoloģiju un iespēju pikaps. Tas ir pilnīgi jauns modelis, kurā kopumā veikti 330 uzlabojumi. Šo uzlabojumu rezultātā ir radies modelis, kas sevī apvieno pasažieru automobiļa komfortu un vadāmību ar pikapam raksturīgo funkcionalitāti, izturību un uzticamību. Turklāt, gandrīz visu svarīgāko parametru ziņā, jaunais L200 ir labākais savā klasē:

Ārējais dizains

Jaunais L200 ir mantojis iepriekšējām paaudzēm raksturīgās eksterjera līnijas un ir kļuvis vēl sportiskāks un elegantāks. Tam ir  izteikta “J” līkne, kas eleganti atdala kabīni no kravas kastes, pasvītrojot pikapa izsmalcinātību un nevainojamu kvalitāti. Pateicoties šai līknei, tika maksimāli pagarināts virsbūves garums un aizmugures sēdekļus iespējams nolaist 25 grādu leņķī, kas ļauj ērtāk justies garākos pārbraucienos.

Jaunajam modelim ir par 120 mm garāka aizmugurējā balstiekārta, stingrākas priekšējās piekares spirālatsperes un optimizēti amortizācijas parametri. Savukārt kravas kastes aizmugurējie stūri ir ievērojami pastiprināti, lai tie būtu noturīgāki pret ārējiem triecieniem, kas var rasties dažādu kravu pārvadāšanas rezultātā.

Īpaši pamanāmi ir hromētie eksterjera elementi – priekšējais radiatora režģis, kravas nodalījuma rokturis un sānu atpakaļskata spoguļi.

Salona komforts

Braukšanas komforts ir maksimāli pielāgots SUV līmenim, pateicoties pilnībā atjaunotajai balstiekārtai un sešiem trokšņu un vibrāciju absorbējošiem virsbūves stiprinājumiem, kas ir divas reizes lielāki nekā iepriekšējās paaudzes modelim. Tie absorbē ceļa trokšņus un vibrāciju, tādejādi nodrošinot nevainojamu klusumu salonā.

Degvielas patēriņš un emisija

Jaunais Mitsubishi L200 ir kļuvis ne tikai sportiskāks, vizuāli izteiksmīgāks, bet arī ievērojami ekonomiskāks un videi draudzīgāks. Aerodinamiskais koeficients ir samazināts (0.40Cd), kas iespaido arī degvielas patēriņu. Šīs paaudzes L200 patērē no 11% līdz 47% (atkarībā no komplektācijas) mazāk degvielu nekā tā konkurenti. Tas ir visekonomiskākais un videi draudzīgākais savā klasē, jo ar pilnu degvielas bāku var nobraukt aptuveni 1100km un radīt tikai 169g/km CO2 izmešus (par 33% mazāk nekā citi šīs klases pikapi).

Dzinējs un pārnesumkārba

Jaunais 2.4l DI-D turbo dīzeļa dzinējs ir izstrādāts, ņemot vērā jaunākās tehnoloģijas, un degvielas sadegšanas efektivitātes ziņā tam ir zemāka kompresijas pakāpe. Zemākā kompresijas pakāpe uzlabo degvielas ekonomiju un samazina izmešu daudzumu, kā arī sniedz iespēju dzinēja izstrādē pielietot vieglākus materiālus, tādejādi ietaupot līdz 30kg no automobiļa kopējā svara. Tāpat ievērojami stingrāka ir padarīta dzinēja telpa, un tās pārsegs it aprīkots ar dubulto slēgmehānismu.

L200 ir pirmais pikaps pasaulē ar alumīnija dzinēja bloku, tomēr tas ir gana jaudīgs, lai tiktu galā ar visiem uzdevumiem. Jauda un griezes moments ir palielināts līdz 178 ZS un 439 Nm/2500 apgr./min, kas ar jauno 6-pakāpju mehānisko vai automātisko pārnesumkārbu nodrošina izcilu veiktspēju. Jaunais L200 līdz 100 km/h lielu ātrumu sasniedz 10,4 sekundēs, kas ir par divām sekundēm ātrāk nekā tā priekšgājējs.

L200 lieto to pašu uzticamo Super Select 4WD-II sistēmu, kuru pilnpiedziņas apvidus automobilis Pajero. Šī sistēma piedāvā elektroniski pārslēgt četrus braukšanas režīmus – 2H-4H-4HLc-4LLc. Super Select pilnpiedziņas sistēma ir Easy Select sistēmas papildinājums ar ierobežotās izslīdes Torsen tipa diferenciāli. Tas automātiski maina starpasu griezes momenta sadalījumu atkarībā no braukšanas apstākļiem.

Manevrētspēja, kravnesība un vilktspēja

Jaunais L200 nodrošina dinamisku braukšanu un īsāku stūres gājienu nekā tā priekšgājējs. Lai arī L200 ir aptuveni 5 m garš, tam ir pārsteidzoši mazs apgriešanās rādiuss – tikai 5.9 m, kas ir labākais rādītājs savā klasē un padara šo modeli labi piemērotu šaurām pilsētas ielām.

Piektās paaudzes L200 piemīt lielākā kravnesība pikapu klasē, kas ir panākts, pielietojot augstas izturības tēraudu gan salona, gan kravas telpas materiālos, nepalielinot kopējo svaru. Rezultātā, salīdzinot ar citiem pikapiem, tam ir vislielākā iespējamā kravas slodze (līdz 1050 kg) un vilktspēja (līdz 3.1 tonnām).

Drošība

Lai uzlabotu pasažieru drošību avārijas gadījumā jaunajā L200 ir pielietota Mitsubishi Motors korporācijas (MMC) radītā vieglā, bet īpaši izturīgā, enerģiju absorbējošā, paaugstinātas triecienizturības virsbūve (RISE), un tas ir aprīkots ar 7 gaisa drošības spilveniem. Aktīvās drošības funkcijas sevī ietver arī stabilitātes un pretizslīdes kontroles asistentu (ASTC), kas automātiski palīdzēs saglabāt izvēlēto braukšanas virzienu un noturēties uz ceļa nestabilos braukšanas apstākļos, un joslu šķērsošanas brīdinājumu sistēmu (LDW), kas brīdinās auto vadītāju gadījumos, ja viņa transportlīdzeklis šķērsos citu braukšanas joslu. Tāpat, pārveidojot virsbūves priekšējās daļas konstrukcijas elementus, tika panākta labāka ceļa pārredzamība, kas arī nozīmē lielāku drošību.

L200, tāpat kā visiem jaunajiem Mitsubishi automobiļiem, arī ir spēkā visaptverošā un uzticamā 5 gadu/100 000 km Mitsubishi rūpnīcas garantija.  

Jaunā Mitsubishi L200 tehniskā specifikācija:

Garums:

5.28m

Platums:

1.81m

Augstums:

1.78m

Sēdvietas:

5

Dzinējs:

2.4l DI-D turbo dīzelis

Pilnpiedziņas sistēma:

Super Selected 4WD-II

Kravnesība:

1050kg

Vilktspēja:

3.1 t

CO2 emulsija:

169 g/km (6MT), 189 g/km (5AT)

Vidējais degvielas patēriņš (l/100km):

6.4l (6MT), 7.2l (5AT)

Jauda:

154zs (zemākā), 181zs (augstākā)

Griezes moments:

380Nm (zemākais), 430 (augstākais)

 

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.