“Mazda” prezentē krosoveru flagmani “CX-9” (+ foto)

Detroitas autoizstādē “Mazda” prezentē krosoveru saimes flagmani “CX-9”. Jaunajā paaudzē tas saglabājis tos pašus kļuvis izmērus, taču kļuvis vieglāks un, iespējams, šoreiz tiks tirgots arī Eiropā.

Deviņus gadus pēc pirmā modeļa nonākšanas tirgū “Mazda” laidusi klajā “CX-9” jauno paaudzi, ko pircēji ASV tirgū varēs novērtēt sākot ar pavasara pirmajiem mēnešiem.

Jaunais modelis saglabājis gandrīz tos pašus gabarītus, garumā sarūkot vien par 1 cm (līdz 5,07 m), toties riteņu bāzes izmērs pieaudzis, izbrīvējot vairāk vietas aizmugures pasažieru kājām. Būtiski, ka jaunajā paaudzē krosovera flagmaņa masa sarukusi par 90 kg, kas noteikti nāks par labu dinamikai un degvielas patēriņam. Tagad tas aprīkots ar 2,5 litru “SkyActiv-G” saimes dzinēju, kas attīsta 253 Zs jaudu un 420 Nm griezes momentu. Vilkme tiek novadīta automašīnas priekšējiem riteņiem, taču paredzēta arī pilnpiedziņa, ko var izvēlēties no papildaprīkojuma saraksta.

Vizuāli septiņvietīgais “CX-9” ir tipisks “Kodo” dizaina pārstāvis un izceļas ar masīvu radiatora režģi, ko ierāmē šauri un nedaudz „dusmīgi” diožu lukturi, liela izmēra riteņiem (pieejamas 18-20 collas) un virsbūves sānu, kā arī riteņu arku aizsargiem.

Salonu atpazīs tas, kurš kaut reizi sēdējis “CX-5”. Apdarei izmantoti dārgi un kvalitatīvi materiāli, multimediju sistēmai var izvēlēties 7 vai 8 collu skārienjutīgu ekrānu, bet augstvērtīgai skaņai – “Bose” iekārtu ar 12 skaļruņiem. ASV japāņu krosovera cena būs aptuveni 35 000 dolāru (32 000 eiro).

Pēc vācu “Autobild.de” informācijas, ražotājs izskata iespēju savu krosoveru flagmani sūtīt arī uz Eiropu, kas tādā gadījumā būtu laba alternatīva (cenu ziņā īpaši) vācu Premium trijnieka produkcijai.

 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.