Ko pērk Eiropā? – 2016.gada apskats

2016.gadā Eiropā reģistrēti 15, 14 miljoni jaunu automobiļu, kas ir 6,5 procentiem vairāk salīdzinājumā ar 2015.gadu. Līdera godā – Volkswagen Golf.

Pats pieprasītākais modelis Eiropas tirgū pērn bijis Volkswagen Golf – pārdoti 492 952 eksemplāri. Tas gan ir par 7,8% mazāk nekā 2015.gadā, taču joprojām gana pārliecinoši, jo otrā vieta – Renault Clio (315 115) – pārspēts par 177 837 vienībām.

Trešais pieprasītākais pērn bijis Volkswagen Polo (308 561), kas nedaudz apsteidz Ford Fiesta (300 528).

Piekto vietu ieņem Opel/Vauxhall Corsa (264 844), kas izrādījusies veiksmīgāka par lielāko māsu Opel/Vauxhall Astra (253 483).

Septītajā un astotajā pozīcijā Peugeot 208 (249 047) un Nissan Qashqai (234 340), bet tālāk seko Škoda Octavia (230 255) un Renault Captur (217 105).

Atzīmēsim, ka pērn par 21,4 procentiem pieaudzis pieprasījums pēc krosoveriem un pēc tirgus analītiķu aplēsēm, katrs ceturtais Eiropā pārdotais automobilis pārstāv tieši šo tirgus segmentu.

Latvijā tas ir populārākais tirgus segments, kas 2016.gadā aizņēmis 37% no kopējā tirgus daļas. Latvijas pircēja „apmātību” ar apvidus auto pievilcību apstiprina statistika – pirmās septiņās vietas TOP-10 pieprasītāko jauno automobiļu sarakstā ieņem krosoveri, bet astotajā vietā esošais Volkswagen Golf ir pirmais, kas pārtrauc šī segmenta dominanci.

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.