“Ford” izdomājis, kā atvieglot pieteikšanos TA

“Ford” sadarbībā ar “Panasonic” Ziemeļamerikas nodaļu izstrādājis terminālu “SmartService Kiosk”, kas paredzēts, lai atvieglotu pieteikšanos tehniskās apskates (TA) procesam.

“SmartService Kiosk” strādā diennakts režīmā, ļaujot klientam sev izdevīgā laikā pieteikties TA, atstāt un saņemt savas vai nomas automašīnas atslēgas, izvēlēties atbilstošus pakalpojumu veidus, kā arī norēķināties par tiem ar kredītkarti.

Pieteikšanās TA sākas ar to, ka klients ievada savu vārdu, adresi un telefona numuru ar “SmartService Kiosk” skārienjutīgā ekrāna palīdzību vai noskenē savas vadītāja apliecības svītru kodu. Pēc tam, kad ievadīta informācija arī par automobili, sistēma izveido slepeno PIN kodu atslēgu nodošanai. Īpašnieks var uzrādīt veicamos darbus teksta ziņojumā vai izvēlēties piedāvātos pakalpojumus no iepriekš sastādīta saraksta, lūdzot, piemēram, pārbaudīt motora vai piekares darbību, nomainīt eļļu, bremžu klučus vai pat vējstiklu, salabot kondicionieri utt.

Pēc automašīnas atslēgu nodošanas klientam tiek nosūtīta elektroniskā pasta vēstule ar QR koda apstiprinājumu, kas jānoskenē, kad mašīna būs gatava.  Lai saņemtu sava automobiļa atslēgas, klientam jānoskenē atsūtītais QR kods, jāievada PIN kods un jānomaksā rēķins par izpildītajiem pakalpojumiem.

SmartService Kiosk terminālu testi sākās 2017.gada janvārī “Ford” kompānijas “Lafontaine” dīleru centrā Mičiganas štatā. Testa režīmā jaunā sistēma darbosies 90 dienas, bet lēmums par pakalpojuma turpināšanu tiks pieņemts pēc rezultātu izvērtēšanas. 

Foto: Ekrānšāviņš

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.