Krievijā mēģinās atsākt varenauto Marussia ražošanu (+ foto)

Novosibirskas uzņēmēji plāno savest kārtībā to, kas palicis pāri no bankrotējušā Marussia Motors un vēlāk atjaunot arī par pirmo krievu superauto dēvētā automobiļa ražošanu.

Krievu mediji vēsta, ka uz Novosibirsku pārvesti seši automobiļi, kas ir dažādā tehniskā stāvoklī: divas sporta kupejas B1 un B2 ir pilnā kārtībā, B3 ir tikai karkass – bez agregātiem, džips F2 spēj kustēties, taču prasa nopietnu remontu, tāpat kā B1 kabriolets. Visiem pēc bankrota pāri palikušajiem automobiļiem (to ir seši) ir prototipa statuss, tādēļ ceļu satiksmē tie piedalīties nevar.

Atvestās Marussia uzņēmēji plāno saremontēt un pielāgot koplietošanas satiksmei, iegūstot arī attiecīgu sertifikātu. Daļu mašīnu pārdos kolekcionāriem, bet dažas paliks, lai izpētītu konstrukciju un uzsāktu ražošanu. Plānotas sarunas par tirdzniecības marku – Novosibirskas entuziasti vēlas izmantot to pašu nosaukumu, bet tikmēr jau atrasts ārvalstu partneris, kurš esot gatavs investēt kopējā projektā un noorganizēt Marussia ražošanu divās ražotnēs – Novosibirskā un Itālijā.

Marussia Motors darbību sāka 2007.gadā. 2008.gadā tika prezentēts pirmais prototips B1, kam vēlāk pievienojās otra versija B2. 2010.gadā kompānija parādīja krosovera prototipu Marussia F2, sērijveida modeli solot uz 2012.gadu.  

Kompānija dāsni šķērdēja piešķirtos miljonus, reklāmas nolūkos pagūstot iesaistīties pat tik dārgos projektos kā F1. Tikpat dāsni tika bārstīti, ka drīz vien izrādījās, tukši un nepiepildāmi solījumi.

2014.gadā Marussia Motors bankrotēja tā arī netiekot līdz sērijveida ražošanai, bet kompānijas parādi tobrīd pārsniedza 100 miljonus rubļu (aptuveni 1,5 miljoni eiro).

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.