“Renault”, “Nissan” un “Mitsubishi” alianse kļūst par lielāko autoražotāju pasaulē

Pēc 2017.gada rezultātiem, jaundibinātā “Renault”, “Nissan” un “Mitsubishi” alianse kļuvusi par lielāko autoražotāju pasaulē, apsteidzot “Volkswagen” koncernu un “Toyota”.

Saskaņā ar “Automotive News” informāciju, pēc “Mitsubishi” pievienošanās jaunās alianses sastāvam kopējais pārdoto automobiļu skaits sasniedzis 10,61 miljonu eksemplāru. “Nissan” realizējis 5,82 miljonus, “Renault” – 3,76 miljonus, bet “Mitsubishi” pienesums ir 1,03 miljoni eksemplāru.

Sākotnējās prognozes liecināja, ka pēc 2017.gada rezultātiem par veiksmīgāko autoražotāju varētu kļūt “Volkswagen AG”, kas plānoja pārdot 10,7 miljonus automobiļu, tomēr “Automotive News” dati uzrāda, ka vācu koncerns spējis realizēt “vien” 10,53 miljonus. Trešo vietu ieņem “Toyota” ar 10,2 miljoniem pārdotu automobiļu.

Par pilnvērtīgu “Renault-Nissan” alianses sastāvdaļu “Mitsubishi Motors” kļuva 2016.gada oktobrī. Kopš tā laika trijotnei ir vienota stratēģija – alianse izmantos kopīgas platformas, vienotu iepirkumu sistēmu, rūpnīcas un tehnoloģijas. Nākošais mērķis, ko tā cer sasniegt, ir 14 miljoni pārdotu automobiļu gadā.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.