“WESS” apgrozījums pērn pieaudzis par 17%, pārdošanas apjoms par 33%

AS “WESS” apgrozījums 2017.gadā sasniedza 46,9 miljonus eiro, kas ir par 17% jeb 7 miljoniem eiro vairāk nekā 2016.gadā, liecina uzņēmuma neauditētie rezultāti.

WESS Motors Toyota pērn pārdeva 1317 jaunus automobiļus, kas ir par 331 auto vairāk nekā 2016.gadā. WESS Motors Toyota pārdošanas apjomi pērn auguši par 33%, veidojot 6,9% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

Aleksandrs Oskins, AS WESS padomes priekšsēdētājs: “Pērn mērķtiecīgi strādājām pie jaunu risinājumu piedāvājuma mūsu klientiem, nodrošinot pilna cikla apkalpošanu. Pārdošanas apjomu pieaugums par trešdaļu ir apliecinājums visas komandas darbam. Pozitīvi vērtēju tieši privātpersonu segmenta pieaugumu, kas pērn pieaudzis par 62% konkrētajā segmentā. Tieši privātpersonu segmenta pieaugums vislabāk raksturo uzņēmuma izaugsmes rādītājus, nevis lielie korporatīvie iepirkumi. Mūsu klienti augstu novērtē automobiļu augstās kvalitātes, pēcpārdošanas servisa un cenas attiecību. Arī šogad visu uzmanību koncentrēsim uz inovatīviem risinājumiem, veicinot pakalpojumu pieejamību klientiem ērtā veidā.”

Pērn “WESS” turpināja aktīvu darbu uzņēmuma attīstībā, pilnveidojot pakalpojumu klāstu un piedāvājot pilna cikla apkalpošanu, sākot ar auto izvēli, finansējuma, apdrošināšanas un pēcpārdošanas servisa nodrošināšanu.

2017.gads gan Toyota zīmolam bija veiksmīgs, veicinot pārdošanas apjomu pieaugumu un palielinot tirgus daļas ne tikai Latvijā, bet arī Baltijas valstīs un pasaules tirgū kopumā. Aizvadītajā gadā WESS Motors Toyota pārdeva 1317 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 331 vairāk nekā 2016. gadā. Viena trešā daļa no pārdotajiem auto ir hibrīdi. Pērn Toyota bija visstraujāk augošais automobiļu zīmols Latvijā ar tirgus daļu teju 13 % no kopējā tirgus apjoma.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.