Toyota pastāsta par sporta auto GT86/Subaru BRZ jauno paaudzi

Toyota GT86 un Subaru BRZ savā jaunajā paaudzē iegūs spēcīgākus motorus un pārcelsies uz Toyota TNGA platformu.

Abi tehniskie dvīņi – Toyota GT86 un Subaru BRZ, 2021.gadā sagaidīs paaudžu maiņu un visai būtiskas pārmaiņas. Abi modeļi atvadīsies no Subaru platformas un pāries uz TNGA arhitektūru (Toyota New Global Architecture). Šāds lēmums pieņemts tādēļ, ka Subaru jaunā platforma paredzēta vien pilnpiedziņas modeļiem, kamēr Toyota TNGA ir krietni universālāks risinājums, kas abiem sporta auto ļaus saglabāt priekšā iebūvēto motoru un aizmugures riteņu piedziņu.

Abi japāņu sporta auto iegūs vieglāku konstrukciju un spēcīgāku motoru, pašlaik izmantotā 200 Zs divlitru boksermotora vietā saņemot 2,4 litru četrcilindru boksermotoru. Šāds motors ar turbīnu jau tiek izmantots Subaru Ascent, kur tas attīsta 260 Zs. Ražotājiem tuvi avoti vēsta, ka GT86 un BRZ tiks komplektēti ar šī agregāta atmosfērisko versiju.

Toyota GT86 und Subaru BRZ ienāca abu kompāniju piedāvājumā 2012.gadā. Abi tiek eksportēti arī uz Eiropu, kur, piemēram, Vācijas tirgū maksā attiecīgi 29 990 un 33 480 eiro. Lielus panākumus gan nevienam no Tālo Austrumu pārstāvjiem nav izdevies gūt – 2018.gadā Toyota dīleriem Vācijā izdevās pārdot 290 GT86 eksemplāru, kamēr Subaru – vien 111 BRZ.

 

Toyota GT86 Foto: Publicitātes attēls

Subaru BRZ

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.