Range Rover iegūst 48V hibrīdsistēmu

Britu kompānija Land Rover modernizējusi apvidus auto Range Rover, kas turpmāk būs pieejams ar 48V daļējā hibrīda iekārtu.

No Range Rover motoru klāsta izzudis V6 kompresormotors un tā vietā pircējam tiks piedāvāts Ingenium saimes trīs litru sešcilindru agregāts ar elektrisko turbīnu, divplūsmu turbokompresoru un elektromotoru, ko baro 48 voltu akumulators. Šāda sistēma attīsta 400 Zs jaudu un 550 Nm griezes momentu, kas ir pietiekami, lai varētu sasniegt 225 km/h maksimālo ātrumu un līdz 100 km/h paātrinātos 6,3 sekundēs. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš – 9,3 litri uz 100 km.  400 Zs jaudīgā Mild Hybrid iekārta debitēja modelī Range Rover Sport un tagad tāda ir arī Range Rover, kurš papildu šim variantam iegūs arī 360 Zs jaudīgu versiju.

Funkcionalitāte uzlabota ar diviem jauniem diožu gaismu režīmiem, kas pieejami Pixel LED un matricu optikai. Sign Post Dimming režīms, identificē ceļa zīmes un izslēdz atsevišķas gaismas diodes, kas var izraisīt atspīdumu, bet otrais – tūristu režīms – ļauj izvēlēties lukturu algoritmu atkarībā no satiksmes, kas notiek pa ceļa kreiso vai labo pusi.

Virsbūves krāsu izvēlei pievienoti divi pelēki toņi: Eiger Grey un Corris Grey, kā arī jauna zila krāsa Portofino Blue, papildaprīkojuma sarakstā iekļauti 22 collu riteņi ar spīdīgi melnu nokrāsu, bet Apple CarPlay un Android Auto tagad būs jau standarta komplektā.

Lielbritānijā modernizēto Range Rover ar jauno daļējo hibrīdiekārtu var iegādāties jau tagad, noformējot pasūtījumu par vismaz 83 655 mārciņām (97 500 eiro).

 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.