Polijā izgatavots 270 ZS jaudīgs “Trabant” (+ foto)

Ja kāds nezina, kas ir “Trabant”, tad atgādināsim, ka tas ir savulaik Vācijas Demokrātiskajā Republikā ražots, 3,6 m garš mazauto, kas lielākoties tika aprīkots ar divcilindru 26 ZS motoru.

Tieši tāds modelis (“Trabant 601”) pirms 14 gadiem nonāca poļu mehāniķa Areka rokās. 26 zirgspēki nebija tas, par ko sapņoja meistars, tādēļ automašīnas uzlabošana sākās uzreiz. No sākuma tai iebūvēja 1,1 litru motoru no “VW Polo”, vēlāk dažādus motorus ar 1,3 un 1,8 litru tilpumu, ieskaitot divlitru agregātu no sportiskā Golf GTI.   

Eksperimenti ar motoriem turpinājās līdz apstājās pie “Audi TT” četrcilindru turbo agregāta, kura standarta 225 ZS jaudu polis palielināja līdz 270 ZS, uzstādot citu turbīnu, lielāka diametra inžektorus, modernizējot ieplūdes un izplūdes sistēmu, kā arī pārprogrammējot dzinēja vadības bloku.

No “Audi” kupejas aizgūta arī pilnpiedziņas sistēma, ABS, stabilizācijas sistēma, bremžu mehānismi ar 312 un 256 mm diskiem priekšā un aizmugurē. Salonā iebūvēti sporta sēdekļi un stūre, alumīnija pedāļi, drošības karkass un acīmredzot, pašu izgatavots panelis ar mērinstrumentu bloku.

Līdz ar šiem uzlabojumiem jūtami pieaugusi automobiļa masa un agrāko 615 kg vietā tas tagad sver gandrīz uz pusi vairāk – 1120 kg.

Kā apgalvo projekta autors, 100 km/h modernizētais “Trabant” sasniedz 4,5 sekundēs, bet 200 km/h robeža tiek pārvarēta pēc 15,5.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Trabant 601 Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.