Jaunais Ford KA+ piecdurvju hečbeks ir klāt!

Ford of Europe šodien atklāja jauno mazās klases automašīnu KA+ ar neredzēti plašu salonu, izcilu degvielas ekonomiju un pārsteidzošu braukšanas dinamiku par pieejamu cenu.

Ford mazās klases automašīnu klāstam, kurā ietilpst arī pārdotākais modelis Fiesta, pievienojas KA+, kas ir pievilcīga alternatīva pircējiem Eiropā, kuri vēlas stilīgu, labi aprīkotu automobili.

„Ford lepojas ar vēsturi, kuras laikā piedāvātas mazas automašīnas par pieejamām cenām, kas ir praktiskas, ekonomiskas un patīkami vadāmas,“, stāsta Džims Fārlijs, Ford Motor Company izpildviceprezidents un prezidents Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. „KA+ ;pieturas pie šīs tradīcijas, kompaktā automašīnā apvienojot lielu vērtību, kas nodrošina izveicīgu vadāmību, dinamiku un pārsteidzoši plašu salonu.“

Plaša vieta pieciem cilvēkiem
Jaunais Ford KA+ piecdurvju hečbeks, kas Eiropas klientiem pasūtīšanai pieejams no jūnija un kura pirmās piegādes gaidāmas šogad, ir balstīts uz globālo mazo automašīnu platformu un piedāvā plašu vietu pieciem cilvēkiem, nepārsniedzot 4 metru garumu.

KA+ ir nedaudz īsāks kā Fiesta, bet par 29 milimetriem augstāks, tam ir optimizēts salons, kas piedāvā klasē lielāko vietu galvas zonā priekšpusē un plašāko kāju nodalījumu aizmugurējiem pasažieriem.

KA+ piedāvā izcilu ikdienas praktiskumu ar 270 litru bagāžas ietilpību, ar ko pilnībā pietiek divu koferu pārvadāšanai, kā arī nolokāmus aizmugurējos sēdekļus ar 60/40 dalījumu un 21 novietni sīku priekšmetu uzglabāšanai salonā.

Uzglabāšanas iespējas ietver MyFord dokstaciju mērinstrumentu paneļa centrā, kas ļauj automobilī sēdošajiem uzglabāt, pieslēgt un uzlādēt mobilās ierīces, piemēram, tālruņus un navigācijas sistēmas, kā arī atveres priekšējās durvīs, kurās katrā var ievietot 1 litra pudeli, 0,6 litru pudeli un mazu lietussargu. Apslēpta uzglabāšanas novietne mērinstrumentu paneļa galā ir pieejama tikai tad, kad ir atvērtas autovadītāja durvis, ļaujot paslēpt vērtīgus priekšmetus.

Iedvesmojoties no Ford jaunākās dizaina valodas, stilīgajai virsbūvei ar lieliskajām proporcijām ir izveidots izteiksmīgs trapeces formas radiatora režģis ar lieliem, uz aizmuguri vērstiem priekšējiem lukturiem. Visi KA+ modeļi piedāvā pārdomātu, saskaņotu apdari ar hromētām detaļām uz priekšējā režģa apvienojumā ar virsbūves krāsas bamperiem, durvju rokturiem un ārējiem atpakaļskata spoguļiem.

Salonā ir pievilcīga matēta mērinstrumentu paneļa apdare un izturīgi, mūsdienīgi apdares materiāli ar stilīgu ogļu melnas krāsas motīvu. Izteikti hromēti akcenti ir izvietoti vietās, kurām bieži pieskaras un kas ir labi redzamas, piemēram, uz durvju rokturiem, viduskonsoles vadības pogām un gaisa ieplūdes atverēm.

Atsaucīga un ekonomiska spēka piedziņa
Jaunais KA+ ir aprīkots ar vienkāršotu spēka piedziņas klāstu, kura pamatā ir jaunais 1,2 litru Duratec benzīna dzinējs, kas piedāvā nepārspējamu vērtību klientiem Eiropā. Ar 70 ZS un 85 ZS jaudu pieejamais 1,2 litru dzinējs ir atvasināts no 1,25 litru dzinēju saimes, kas izmantota modelī Fiesta, un ir aprīkots ar dubultu vārstu pacēluma laika regulēšanu, kas uzlabo veiktspēju, degvielas ekonomiju un izmešu līmeni.

Apvienojumā ar standartaprīkojumā iekļauto piecpakāpju manuālo transmisiju 1,2 litru dzinējs ir pielāgots tā, lai nodrošinātu plūstošu un atsaucīgu veiktspēju plašā griezes momenta diapazonā, kas padara automobiļa vadīšanu vieglu un patīkamu gan pilsētā, gan garākos pārbraucienos.

Degvielas patēriņš ir samazināts, izmantojot optimizētu kalibrāciju, zemas berzes dzinēja eļļu un reģeneratīvo uzlādi, kas ietaupa degvielu, uzturot optimālu automobiļa akumulatora uzlādes līmeni, saglabājot „brīvo“ elektroenerģiju, kad autovadītājs brauc tukšgaitā vai bremzē.

Degvielas patēriņu samazina arī zemas rites pretestības riepas un uzlaboti aerodinamikas elementi, piemēram, optimizēta priekšējā apakšējā spoilera apmale un režģa atveres. Abu dzinēja versiju CO2 izmešu līmenis ir 114 g/km, bet degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 5,0 l/100 km.

Atsevišķos tirgos ir pieejama īpaši efektīva 85 ZS versija ar paaugstinātu gala pārnesumskaitli un unikālu kalibrāciju, kas nodrošina 110 g/km CO2 izmešu līmeni.

 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.