Pēc labākā pirmā ceturkšņa uzņēmuma vēsturē Audi turpina pārdot vēl vairāk arī aprīlī: aptuveni 152 850 piegāžu, kas pārsniedz iepriekšējā gada aprīļa radītājus par 2,5 procentiem. Pieprasījums kārtējo reizi pieaudzis visos reģionos pasaulē, salīdzinot ar to pašu mēnesi gadu iepriekš.
AUDI AG biznesa rādītāji uzrāda pozitīvu virzību, īpaši Amerikā, kur klientiem piegādāto automobiļu skaits pieaudzis par 12,7 procentiem. Tādējādi no janvāra līdz aprīlim uzņēmuma pārdošanas apjomi visā pasaulē ir palielinājušies par 5,2 procentiem līdz aptuveni 591 050 pārdotiem premium klases automobiļiem.
„Audi saglabā pareizo kursu, uzrādot pārliecinošus pārdošanas rādītājus aprīlī. Neskatoties uz gaidāmo paaudžu maiņu vadošajās modeļu saimēs tirgos visā pasaulē, mēs esam pārspējuši pagājušo gadu rekordus,” komentē Luka de Meo. „Tuvāko mēnešu laikā mēs sagaidām izaugsmes turpinājumu visā pasaulē.”
ASV Audi pārdošanas apjomi pēdējā mēneša laikā palielinājušies par 7,5 procentiem līdz 16 827 vienībām. Konkrēti, pieprasījums pēc zīmola Q sērijas modeļiem ASV tirgū palielinājās par 35,6 procentiem līdz 6447 pārdotām vienībām. Visu modeļu vidū Audi pārdošanas apjoms ASV kopš gada sākuma pieauga par 11,9 procentiem līdz 56 925 pārdotām vienībām, kas ir ievērojami labāks rādītājs par ASV tirgus kopējo izaugsmi. Divciparu pieauguma rādītājs aprīlī tika novērots Kanādā (pieaugums par 36,6% līdz 3219 pārdotiem automobiļiem) un Brazīlijā (pieaugums par 67,5% līdz 1856 pārdotiem automobiļiem).
Eiropā Audi pagājušo mēnesi noslēdza ar nedaudz labākiem pārdošanas rādītājiem nekā 2014. gada aprīlī, piegādājot klientiem aptuveni 71 750 automobiļus, kas ir par 0,9 procentiem vairāk nekā pērn. Nozīmīgākajos Rietumeiropas tirgos, piemēram, Itālijā (pieaugums par 22,4% līdz 5225 automobiļiem), Spānijā (pieaugums par 15,8% līdz 4100 automobiļiem) un Zviedrijā (pieaugums par 21,1% līdz 1879 automobiļiem) bija izaugsmes ziņā veiksmīgākie mēneša rādītāji.
Foto: Publicitātes foto
Aprīlī Rietumeiropas reģions kopumā uzrādīja 3,1 procenta pārdošanas apjoma pieaugumu ar aptuveni 67 300 pārdotām vienībām. Tādējādi Audi pārdošanas apjomi visā reģionā pieauga par 4,6% – 262 550 pārdotiem automobiļiem. Zīmola pilnizmēra kategorijas modeļi piedzīvoja ievērojamu pieprasījuma pieaugumu Rietumeiropas tirgos.
Atjaunotā Audi A6, kas jau pieejams reģionā, pārdošanas apjoms kopš janvāra palielinājās par 15,8 procentiem līdz 32 250 klientiem piegādātiem automobiļiem. Arī par jauno Audi Q7 zīmola augstākās klases segmentā tika izrādīta liela interese: pilnizmēra apvidus auto iepriekšējas pasūtīšanas apjoms jau tagad pirms atklāšanas saglabājas augstā līmenī. Modelis sāks parādīties dīleru centros, sākot ar gada vidu, kad arī notiks pirmās piegādes klientiem.
Krievijā tirgus negatīvās tendences ir atstājušas iespaidu arī uz Audi pārdošanas apjomu aprīlī: kopš 2015. gada sākuma vietējais pārdošanas apjoms ir samazinājies par trešdaļu (31% samazinājums līdz 8248 pārdotiem automobiļiem). Savukārt Turcijā četru gredzenu zīmola pārdošanas apjoms saglabā spēcīgas pozīcijas; tieši Audi A3 piesaistījis visvairāk klientu. Par 6829 Audi markas automobiļiem vairāk tagad ir Turcijas ielās, kas ir 47,7 procentu pieaugums pirmajos četros gada mēnešos; aprīlī pārdošanas apjomu palielinājums bija pat 54,8 procenti.
Ķīnā Audi šogad jau ir pārdevis 178 612 automobiļu, kas ir par 5,2 procentiem vairāk nekā tādā pašā laika periodā 2014. gadā. 45 296 pārdotās vienības ir augsts rādītājs, salīdzinot ar šo pašu mēnesi pagājušajā gadā. 2014. gada pavasarī Audi atklāja jauno A3 Sportback un A3 Sedan modeļus, kā papildinājumu esošajam Ķīnas dīleru centru klāstam, kas ievērojami nostiprināja zīmola pozīcijas stratēģiski svarīgajā kompakto premium klases modeļu segmentā.
Ar A3 un Q3 Audi ir kļuvuši arī par vadošo kompakto premium klases automobiļu ražotāju Ķīnā. Audi jau tagad pārdod vairāk kompakto premium klases automobiļu Ķīnā nekā jebkurā citā reģionā, neskatoties uz to, ka kompakto automobiļu kopējā tirgus daļa Ķīnas tirgū ir mazāka nekā kopumā pasaulē.