Volvo Trucks ievieš piecus jaunievedumus darbam nelīdzenā apvidū

2010. gadā klajā tika laists pirmais Volvo FMX, kuru 2013. gadā nomainīja pilnībā uzlabota versija, kas piedāvāja tādas inovācijas kā Volvo dinamisko stūrēšanu.

2015. gadā Volvo Trucks piedāvā jaunu risinājumu klāstu, kas smagos apstākļos ļaus kravas automašīnām un to vadītājiem savu darbu paveikt vēl gudrāk un efektīvāk.

„Volvo kravas automašīnu kvalitāte un spēka pārvadi jau sen ir sevi pierādījuši. Piedāvājot jaunus un inovatīvus risinājumus, mēs sniedzam saviem klientiem daudz nebijušu iespēju un unikālus veidus, kā uzlabot produktivitāti,” stāsta Volvo Trucks zīmolvedības nodaļas viceprezidents Rikards Fritcs.

Papildus Volvo FH sērijas jaunajam, īpaši izturīgajam buferim un industrijas jaunumam – automātiskās pretizbuksēšanas funkcijai Volvo FMX sērijā – mēs piedāvājam vēl piecus jaunievedumus.

Volvo dinamiskā stūrēšana priekšējiem dubulttiltiem: Volvo dinamiskā stūrēšana tagad pieejama būvniecības segmentā tik ierastajiem priekšējiem dubulttiltiem. Šādas kravas automašīnas bieži pārvadā īpaši smagas kravas vai ir aprīkotas ar ļoti smagām virsbūvēm, tāpēc to autovadītāji ātri pamanīs uzlabojumus. Šis jaunievedums samazina griešanās pretestību mazā ātrumā, kā arī pēc pilna pagrieziena atgriež stūri atpakaļ taisnvirziena pozīcijā, šādi mazinot piepūli, manevrējot ierobežotās teritorijās, un ietaupot autovadītājam laiku un enerģiju. Volvo dinamiskā stūrēšana tika ieviesta 2013. gadā, un tās iespaidīgas iespējas varēja apskatīt populārajā YouTube videoklipā „The Hamster Stunt”. Šīs tehnoloģijas pamatā ir elektromotors, kas neitralizē vibrāciju un stūres rata radīto kustību ietekmi, vienlaikus mazinot spēku, kas jāpielieto kravas automašīnas stūrēšanai.

Foto: Publicitātes attēls

Palielināta priekšējā tilta kravnesība, priekšējais dubulttilts: Volvo lielas kravnesības kravas automašīnas ar priekšējo dubulttiltu tagad palielinājušas savu kravnesību no 18 līdz 20 tonnām. Klienti iegūs gan no uzlabotas produktivitātes, gan papildu iespējām. Papildu kravnesība tiešā veidā ietekmē ienākumus un peļņu – rādītājus, kas ir īpaši svarīgi būvniecības segmentā, kad jāpārvadā smagus materiālus. Četru tiltu kravas automašīnā, kuras pilna masa ir 32 tonnas, slodzes laukums ir garāks, un tas sniedz papildu izvēles iespējas, piemēram, kad jāizvēlas, kur pašizgāzējā novietot granti. Tas nozīmē, ka daudz ātrāk iespējams iekraut maksimālo smagumu un autovadītājam nav jāuztraucas par smaguma ierobežojumu ievērošanu. Lielāka priekšējo tiltu kravnesība sniedz iespēju izvēlēties no plašāka celtņu konfigurāciju klāsta, kā arī ļauj uzstādīt citas konstrukcijas, kas palielina slodzi uz priekšējiem tiltiem.

Piecu tiltu kravas automašīnas, 10 x 4 un 10 x 6 konfigurācija: daudzos reģionos uzsvars tiek likts uz palielinātu sastāva pilnu masu – starp 50 un 76 tonnām. Lai apmierinātu klientu vēlmes pēc iespējām izmantot smagāku aprīkojumu kā uz šosejas, tā būvlaukumā, Volvo Trucks laiž klajā jau ražotnē komplektētas piecu tiltu kravas automašīnas. Priekšējā dubulttilta maksimālā kravnesība ir 20 tonnas, savukārt trīs aizmugurējie tilti spēj panest līdz 36 tonnām – šie rādītāji gan palielina kopējo kravnesību, gan sniedz klientiem lielākas izvēles iespējas. Šāds risinājums ir piemērots arī betona sūkņiem un lielo celtņu kravas automašīnām, kurām vajadzīgs vienmērīgs tiltu slodzes sadalījums. Mazinot slodzi uz tiltiem, daudzi šāda veida transportlīdzekļi var veikt garākus attālumus pa parastiem lielceļiem, nodrošinot ātrāku piegādi un lielāku peļņas potenciālu.

Aizmugures pneimobalstiekārta apvienojumā ar piedzīto priekšējo tiltu (Volvo FMX): apvienojot aizmugures pneimobalstiekārtu ar piedzīto priekšējo tiltu, pat pilnpiedziņas kravas automašīnās ir iespējams sasniegt vēl nebijušu ērtību līmeni. Lai gan lokšņu atsperes parasti tiek izmantotas lielākai noslodzei, pneimobalstiekārtu ir iespējams noregulēt atbilstoši kravas smagumam. Ieguvums ir ērtāka vadāmība un mazāka negatīvā ietekme uz kravas automašīnu, vadītāju un ceļa virsmu. Vibrācija ir mazāka (izteikti pamanāms, kad kravas automašīnā nav kravas), tāpēc nelīdzenos būvdarbu laukumos var saglabāt lielāku vidējo ātrumu un vienas maiņas laikā veikt vairāk piegāžu. Līdzās uzlabotajām ērtībām Volvo Trucks pneimobalstiekārta nodrošina arī vismaz 300 mm klīrensu un efektīvu aizsardzību nepasargātajām detaļām.

Elektroniskā bremžu sistēma trumuļu bremzēm: tagad arī tie klienti, kuri izvēlas lietot trumuļu bremzes īpaši putekļainos vai slapjos apstākļos, var izbaudīt Volvo elektroniskās bremžu sistēmas (EBS) sniegtās priekšrocības. Šī sistēma nodrošina pieejamību daudzām viedfunkcijām, piemēram, braukšanas uzsākšanai slīpumā, kas uzlabo kontroli stāvos ceļos. Drošību vēl vairāk uzlabo dzinēja bremzēšanas un palēninātāja ieviešana jeb dažādu bremžu kopīga izmantošana. Šis jaunievedums gan uzlabo bremžu darbību, gan, apvienojot EBS ar trumuļu bremzēm, ļauj izmantot Volvo dinamisko stūrēšanu (bez priekšējo riteņu piedziņas), kā arī nodrošina efektīvāku pārnesumu pārslēgšanu, jo daļu no vajadzīgas informācijas I-Shift iegūst no elektroniskās bremžu sistēmas.

Foto: Publicitātes attēls

„Mēs vēlamies būt līderi kā būvniecības, tā tālo pārvadājumu jomā. Un šie jaunievedumi apvienojumā ar mūsu pilnībā uzlaboto izstrādājumu klāstu skaidri iezīmē jaunos būvniecības kravas automašīnu standartus,” saka Volvo Trucks zīmolvedības nodaļas viceprezidents Rikards Fritcs.

Volvo Trucks būvniecības piedāvājums

Uzņēmums Volvo Trucks bez Volvo FMX, Volvo FH un Volvo FH 16 modeļiem būvniecības kravas automašīnu klāstā iekļauj arī Volvo FL ar četru riteņu piedziņu un 18 tonnu pilno masu, kā arī Volvo FE ar 26 tonnu pilno masu. Plašais remontdarbnīcu tīkls un vienmēr pieejamie izcilie pakalpojumi apvienojumā ar iespēju rast individuāli pielāgotus un drošus risinājumus sniegs mūsu klientiem ievērojamas priekšrocības un izvēles brīvību.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.