Britu kompānija “Jaguar” izvedusi Nirnburgringas sacīkšu trasē kupejas “F-Type” visjaudīgākās modifikācijas “SVR” testu prototipu.
No parastā “F-Type SVR”-variants atšķiras ar pārveidotu priekšējo buferi, kam ir lielākas gaisa ieplūdes atveres, spēcīgākām keramisko elementu bremzēm, jaunu difuzoru un aizmugurējo antispārnu uz bagāžas nodalījuma vāka. Komplektā arī izplūdes sistēma ar četriem izvadiem un 20 collu riteņu diski.
Foto: Publicitātes foto
Lai gan “F-Type SVR” debija paredzēta vien 2016.gada pavasarī Ženēvas autoizstādē, eksperti domā, ka šādā izskatā visjaudīgākā modifikācija tiks likta arī uz konveijera.
Foto: Publicitātes foto
Agrāk tika ziņots, ka “F-Type SVR” saņems piecu litru V-veida astoņcilindru benzīna motoru ar mehānisko kompresoru, kas attīstīs vairāk nekā 600 ZS un darbosies komplektā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Foto: Publicitātes foto
Pērnā gada nogalē internetā tika publicēti visjaudīgākā “F-Type” rodstera attēli. Arī šī automašīna no parastā “F-Type” rodstera atšķīrās ar līdzīgu pārveidojumu komplektu, kā jau aprakstītajai “SVR” kupejai.
Foto: Publicitātes foto
Šobrīd jaudīgākā “F-Type” versija ir modifikācija “R-Coupe,” kas aprīkota ar 550 zirgspēku piecu litru V8 dzinēju. No nulles līdz simts kilometriem stundā “R-Coupe” paātrinās 4,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums sasniedz 300 km/h. Vācijā šāds automobilis aizmugures riteņu piedziņas versijā maksā EUR 106 800, bet pilnpiedziņas variants – vismaz EUR 112 800.
Jaguar F-Type R AWD Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto