Volkswagen Commercial Vehicles līdz jūnija beigām klientiem visā pasaulē ir piegādājuši 222 900 pilsētas komercautomobiļu, furgonu un kravas pikapu. Salīdzinot ar to pašu laika posmu pagājušajā gadā, ir panākta izaugsme par 2,4 procentiem (2014: 217 700).
„Rietumeiropā straujākā izaugsme piedzīvota Apvienotajā Karalistē, Spānija un Itālijā. Šajos tirgos pārdošanas apjomi palielinājušies robežās no 11 līdz 15 procentiem”, uzsvēra zīmola Pārdošanas un mārketinga nodaļas valdes loceklis Brems Šots. „Sākot ar šo brīdi mūsu jaunie modeļi T6 un Caddy 4 ir pieejami dīleru centros Vācijā, Austrijā un Šveicē.”
T5 modeļu klāsta pārdošanas apjomi uzrādīja 8,8 procentu izaugsmi, piegāžu skaitam visā pasaulē palielinoties līdz pat 88 800 pārdotām vienībām (2014. gadā: 81 500). Caddy rādītāji pieauga par 0,5 procentiem līdz 73 900 vienībām (2014. gadā: 73 500). Crafter pārdošanas apjomi palielinājās par 5,3 procentiem līdz 23 700 pārdotiem automobiļiem (2014. gadā: 22 500). Amarok pikapa piegādes uzrādīja samazinājumu par 5,6 procentiem līdz 36 700 pārdotām vienībām (2014. gadā: 38 800).
Rietumeiropā zīmola piegāžu apjoms no 2015. gada janvāra līdz jūnijam pieaudzis par pieciem procentiem līdz 151 100 pārdotiem automobiļiem (2014. gada janvāris – jūnijs: 143 800). Lielākais Volkswagen Commercial Vehicles tirgus 2015. gadā ar 58 300 piegādātiem automobiļiem bija Vācija (palielinājums par 4,1 procentu; 2014. gadā: 56 000).
Austrumeiropā pārdoto automobiļu apjoms līdz jūnija beigām samazinājās par 18,9 procentiem līdz 15 200 pārdotām vienībām (2014. gadā: 18 800). Vidējos Austrumos Volkswagen Commercial Vehicles ir spējuši panākt pārdošanas apjomu pieaugumu par 44,1 procentu līdz 16 100 piegādātām vienībām (2014. gadā: 11 200). Tik izcili rezultāti lielā mērā sasniegti pateicoties Turcijas tirgum, kurā automobiļu pārdošanas apjoms palielinājies par 47,7 procentiem līdz 13 900 vienībām (2014. gadā: 9 400).
Dienvidamerikas tirgū zīmols saviem klientiem piegādājis 17 900 automobiļus (samazinājums par 10,9 procentiem; 2014. gadā: 20 100). Attiecīgajā laika posmā pērn, šajā apjomā vēl tika ieskaitīti 1 300 T2 modeļi, kuru ražošana tika pārtraukta 2013. gada decembrī. Brazīlija bija īpaši sarežģīts tirgus Volkswagen Commercial Vehicles, kurā tika zaudēta trešā daļa pārdošanas apjoma, piegāžu skaitam sarūkot līdz 6 100 automobiļiem (2014. gadā: 9 400). Ar 9 200 piegādātām vienībām Argentīnas tirgū tika kārtējo reizi panākta neliela izaugsme (palielinājums par 3,9 procentiem; 2014. gadā: 8 840).
„Kopumā esam panākuši stabilu izaugsmi. Noteicošo impulsu šajā sakarībā deva mūsu modernie automobiļi un pieprasījums Rietumeiropā”, skaidro Šots. „Mūsu rūpnīcas Hannoverē un Poznaņā ir pārliecinoši tikušas galā ar modeļu maiņu. Mūsu pasūtījumu rādītāji ir stabili. Protams, T6 un Caddy 4 modeļu panākumus var sasaistīt ar to priekšgājēju popularitāti tirgū.”
Foto: Publicitātes foto