Straumēšanas pakalpojums “Amazon Prime” bijušajiem britu raidorganizācijas BBC autoraidījumu “Top Gear” (“Gāzi grīdā!”) vadītājiem Džeremijam Klārksonam, Ričardam Hamondam un Džeimsam Mejam piešķīris 250 miljonus dolāru un pilnīgu brīvību veidot šovu, kādu viņi vien vēlas.
Viņiem pievienojies arī bijušais “Gāzi grīdā” producents Endijs Vilmans un komandai ar šo budžetu ir jārada 36 jauna autošova sērijas. Šobrīd pārraidei vēl nav dots nosaukums.
Kā pavēstīja Vilmans, “Amazon” piedāvātā summa un solītā radošā brīvība likusi viņiem piekrist šim piedāvājumam un atraidīt citu telekanālu piedāvājumus veidot pārraidi.
“Visi, ar ko mēs runājām, teica mums: “Viņi (“Amazon”) liks jūs mierā, lai jūs taisītu paši savu šovu.” Tas mums bija svarīgi – mums nepatīk iejaukšanās, mums nav vajadzīga uzraudzība,” sacīja Vilmans.
Sagaidāms, ka jaunā pārraide straumēšanas servisā sāksies nākamā gada rudenī un tā tiks vienlaicīgi palaista ASV, Lielbritānijā un Vācijā.
Kā ziņots, BBC martā atlaida Klārksonu pēc saķeršanās ar raidījuma producentu. Klārksons atzinies BBC vadībai, ka kliedzis un iesitis producentam Oisinam Timonam, kuru vēlāk aizveda uz slimnīcu, jo viņam bija pārsista lūpa.
Pēc notikuma BBC paziņoja, ka nepagarinās Klārksona līgumu, un Mejs un Hamonds, solidarizējoties ar Klārksonu, arī pameta raidorganizāciju.
“Es jūtos tā, it kā būtu izkāpis no lidmašīnas un pārsēdies kosmosa kuģī,” komentējot jauno ieceri, atzinis Klārksons, piebilstot, ka jaunajam raidījumam būšot trīs sezonas.
“Mēs esam pievienojušies jaunajai “SmartTV” ērai. Ironiski, vai ne?” savukārt izteicās Mejs.
Tiešsaistes tirdzniecības uzņēmuma “Amazon” video straumēšanas pakalpojums “Amazon Prime” ir līdzīgs video straumēšanas pakalpojumam “Netflix” un piedāvā piekļuvi tūkstošiem filmu un televīzijas šovu, kā arī paša veidotiem materiāliem.
Jūnijā BBC paziņoja, ka “Gāzi grīdā!” turpmāk vadīs britu radio un televīzijas personība Kriss Evanss. Raidījuma uzņemšana sāksies tuvāko nedēļu laikā.
“Gāzi grīdā!” ik nedēļu pie televīzijas ekrāniem visā pasaulē pulcēja ap 350 miljoniem skatītāju, padarot to par visskatītāko informatīvo raidījumu pasaulē.
Foto: Ekrānšāviņš no youtube.com