“Alfa Romeo” Milānā prezentējis sedanu “Giulia”, “Facebook” vietnē “Alfa Project 952” atklāts arī motoru piedāvājums.
Vācu mediji ziņo, ka “Alfa Romeo Giulia” sedans saņems plašu dīzeļa un benzīna dzinēju klāstu, kas pārklās jaudas diapazonu 150-510 ZS robežās.
Sportisko sedanu varēs komplektēt ar 2,2 litru četru cilindru dīzeli, kas pieejams 150, 180 un 210 ZS versijās. Abus vājākos motorus var pasūtīt kombinācijā ar manuālo vai automātisko pārnesumkārbu un tikai aizmugurējo riteņu piedziņas versijā, bet 210 ZS motoru – tikai variantā ar automātisko kārbu un pilnpiedziņu. Vēlāk tiek solīts arī trīslitru 350 ZS dīzelis no “Maserati”.
Benzīna motoru piedāvājumu atklāj 2,0 litru četrcilindru turbo agregāts trīs jaudas pakāpēs – 200, 250 un 280 ZS. Visi varianti komplektēti ar automātisko pārnesumkārbu, taču – 200 ZS versija pieejama tikai aizmugures riteņu piedziņas versijā, 250 ZS motors – tikai 4×4, bet 280 ZS motoram pieejamas abas opcijas. 510 ZS jaudīgo topmodeli varēs komplektēt ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai septiņu pakāpju dubultā sajūga transmisiju. Šajā gadījumā sedanam būs aizmugurējo riteņu piedziņa. Ja klients vēlēsies modeli ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, riteņu piedziņas veids nemainīsies, bet dzinēja jauda tiks samazināta līdz 490 ZS.
Šobrīd klienti jau var pasūtīt 510 ZS jaudīgo “Quadrifoglio Verde” starta versiju ar oglekļa šķiedras-keramikas bremžu diskiem, “Sparco” sporta sēdekļiem u.c. „labumiem” par 90 000 eiro, bet 72 000 eiro vērtā “Quadrifoglio Verde” bāzes versija kļūs pieejama gada beigās.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto