Ceturtdien, 19.novembrī, Valsts sekretāru sanāksme (VSS) izsludināts Ministru kabineta (MK) noteikumu projekts, kas paredz veicināt Rīgas pilsētas transporta infrastruktūras attīstību un risināt transporta infrastruktūras problēmas.
To paredz VSS izsludinātais MK noteikumu projekts „Darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 6.1.3. specifiskā atbalsta mērķa “Nodrošināt nepieciešamo infrastruktūru uz Rīgas maģistrālajiem pārvadiem un novērst maģistrālo ielu fragmentāro raksturu” 6.1.3.1.pasākuma „Rīgas pilsētas integrētas transporta sistēmas attīstība”.
Specifiskā atbalsta mērķa (SAM) 6.1.3.1.pasākuma īstenošanas rezultātā tiks samazināti sastrēgumi uz Rīgas maģistrālajiem pārvadiem, novēršot infrastruktūras pārrāvumus esošo pilsētas maģistrālo ielu tīklā un radot alternatīvus maršrutus tranzīta un kravas transportam, atdalot to no vietējas nozīmes sabiedriskā transporta plūsmām, kur tas ir iespējams.
SAM 6.1.3.1.pasākuma ietvaros plānots īstenot trīs projektus – Salu tilta kompleksa renovācijas I kārtu, Salu tilta kompleksa renovācijas II kārtu, kā arī Austrumu maģistrāles pieslēguma ostai izveidi, kas paredz pārvada pār dzelzceļa līniju Rīga – Skulte ar pievadceļiem izbūvi, Tvaika ielas pārbūvi un Austrumu maģistrāles izbūvi Ieriķu ielas un Vietalvas ielas posmā.
MK noteikumu projekts nosaka pasākumam plānoto kopējā attiecināmā finansējuma apjomu, kas jaunajā ES fondu 2014. – 2020. gada plānošanas periodā kopumā veido 88,4 milj. eiro, t.sk. Kohēzijas fonda finansējums ir 75,1 milj. eiro un pašvaldības finansējums – vismaz 13,3 milj. eiro.
MK noteikumu projekts noteic SAM pasākuma ietvaros sasniedzamos un uzkrājamos projekta līmeņa iznākuma, rezultāta un finanšu rādītājus, kas sasniedzami līdz 2023. gada 31. decembrim.
Lai MK noteikumu projekts stātos spēkā, par to būs jālemj valdībai.
Foto: iAuto.lv