Krievijas apvidus automobiļu ražotājs UAZ uzlabojis tautā par „Buhanka” (latviski – klaipiņš) dēvētā apvidus furgoniņa konstrukciju. Tagad robustajam bezceļniekam ir garumā pārbīdāmi priekšējie sēdekļi, modernāka stūre un mērinstrumentu panelis.
Ja kādam UAZ uzlabojumi izsauc smaidu, tad jāatgādina, ka praktiski nemainīgā izskatā šis automobilis tiek ražots kopš 1965.gada (!) un nelielas pārmaiņas tā dzīvē ienāca vien 2011.gadā. Tagad to ir vairāk un UAZ pircējs varēs priecāties, ka viņa auto priekšējiem sēdekļiem ir apsildes funkcija un iespēja tos regulēt garenvirzienā. UAZ izveidots jauns priekšējais panelis, kurā paredzēta vieta magnetolai, 12V rozetei un pogām, kas ieslēdz sēdekļu apsildi un avārijas gaismas. Apvidus auto kravas modifikācijām būs jauna trīsspieķu stūre ar slēdžiem, kas ļaus pārvaldīt dažas automobiļa funkcijas.
Versijām, kas paredzētas komerctransportlīdzekļu sektoram, uzlabota salona skaņas izolācija un samazināta vibrācija, bet pie stiprāka rāmja un virsbūves stiprināšanas kronšteiniem tikuši visi modernizētā UAZ varianti.
Motors un transmisija atstāti bez izmaiņām – to lomu joprojām pilda 112 ZS stiprais ZMZ-409 ar 2,7 litru tilpumu un piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, kas kombinēta ar divpakāpju pazeminošo sadales kārbu.
UAZ piedāvājumā ir gan kravas, gan pasažieru „Buhankas,” kas sagatavotas konkrētiem uzdevumiem, piemēram, automobilis, ko izmanto rūpniecības vai pārtikas preču piegādei. Cenu ziņā pieejamāko versiju var iegūt par 289 990 rubļu (EUR 3500), bet visdārgākā „Buhanka” maksās 419 990 rubļu (EUR 5000).
Foto: Publicitātes attēls
Modernizētā furgoniņa mērinstrumentu panelis – 2016.gads Foto: Publicitātes attēls
UAZ “Buhanka” salons – 2011.gads Foto: Publicitātes attēls