2017.gada beigās vai 2018.gada sākumā var gaidīt “Maserati” krosovera videi draudzīgo modifikāciju, kuras izstrādāšanā izmantos “Chrysler” minivena “Pacifica” hibrīdversijas tehnisko bāzi.
“Maserati” vadītājs Haralds Vesters intervijā žurnālistiem atklājis, ka mēģinājums izstrādāt pašiem savu hibrīdiekārtu līdzinātos pašnāvībai, tādēļ atbalsts tiks meklēts alianses partnera “Chrysler” apcirkņos.
Plānots, ka Levante videi draudzīgo modifikāciju aprīkos ar “Chrysler Pacifica” hibrīdiekārtu, kurā iekļauts sešu cilindru 248 ZS benzīna motors, elektromotors, 16 kilovatstundu akumulatoru baterija un deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.
Zināms, ka “Chrysler Pacifica” hibrīds, kas uz konveijera “FCA” Kanādas ražotnē Vindzorā stāsies jau šogad, ar elektrību spēj nobraukt 48 kilometrus, savukārt vidējais degvielas patēriņš i 3,5 litri uz 100 km.
Šobrīd Maserati Levante tiek piedāvāts divās benzīna (350, 430 ZS) un vienā dīzeļa (275 ZS) versijā. Jaudīgākais no šiem motoriem ļauj krosoveram pirmo simtu sasniegt 5,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 264 km/h.