Vācu autoražotājs „Opel” turpina investēt dizaina attīstībā. Kompānija Riselsheimas dizaina centrā plāno investēt 11 miljonus eiro.
Pagājušajā otrdienā norisinājās nozīmīga attīstības un pielāgošanas ceremonija, kurā piedalījās „Opel” izpilddirektors Karls Tomass Noimans, dizaina nodaļas viceprezidents Marks Adamss un uzņēmumu padomes priekšsēdētāja vietnieks Uve Baums.
“Nepārspējams dizains vienmēr ir bijis viens no svarīgākajiem „Opel” zīmola faktoriem,” norādīja Noimans. “Dizaina centra rekonstrukcija sniegs mūsu radošajiem prātiem jaunas iespējas. Tas palīdzēs mums spert nākamo soli jauno modeļu ofensīvas virzienā. Tas arī turpmāk nostiprinās Riselsheimas dizaina centra pozīcijas būt par globālās attīstības stūrakmeni Eiropā.”
Savukārt Baums piebilda: “Es priecājos, ka Riselsheimā ir sācies nākamais ēkas projekts. Šis jaunais ieguldījums ir vēl viens pierādījums tam, ka „Opel” ir atgriezies. Ēka sniegs vietu vairāk nekā 80 Eiropas dizaina centra nolīgtajiem jaunajiem darbiniekiem.”
Virtuālās realitātes projekciju aprīkojums, sarežģītas video konferenču sistēmas kopā ar ultramodernu tīkla konceptu ļaus darbiniekiem paplašinātajā dizaina centrā pieņemt lēmumus ātrāk nekā pirms tam.
“Modernās iekārtas ļaus apvienot un salīdzināt dažādas tehnoloģijas un metodes – no māla modeļa līdz virtuālajai realitātei vai paplašinātās realitātes modeļiem -, atļaujot „Opel” noteikt starptautiskus nozares standartus,” sacīja galvenais dizaina politikas kordinators Adamss.
Dizaina iespēju paplašināšana ir vēl viens solis, lai īstenotu „Opel” plašo modeļu ofensīvu. Iepriekšējais bija 5 miljonu eiro vērts ātras darbības frēzēšanas centrs.
Līdz 2020. gadam kompānija ieviesīs tirgū 29 jaunus modeļus. Kā tuvākais būtiskais jaunums ir jaunais universāls „Astra Sports Tourer”, kas nonāks tirgū aprīlī.
„Opel” dizaineru spējas plaši varēja apbrīnot Ženēvas autoizstādē. Globālo pirmizrādi tur piedzīvoja „GT Concept” (attēlos). Modernais sporta auto pauž „Opel” nepārtraukto inovatīvo spēku – tam ir elpu aizraujošs, līdz tīrām formām novienkāršots dizains. Tīrasiņu sportists ar priekšā novietotu dzinēju un aizmugurējo riteņu piedziņu ir pacēlis „Opel” skulpturāla dizaina filozofiju nākamajā līmenī.