Šā gada augustā ASV tirgū izmantotais „Toyota” zīmols „Scion” beigs savu eksistenci. Tā atvadu ceremonija paredzēta Ņujorkas autoizstādē, kur pirms 14 gadiem tika aizsākta „Scion” īsā vēsture.
2002.gadā Ņujorkas spēkratu šovā tika prezentēti divi koncepti „bbX” un „ccX”, ar ko „Toyota” pieteica jaunu, speciāli jauniešu auditorijai adresētu zīmolu ar nosaukumu „Scion”. Jau pēc neilga laika abi koncepti materializējās reālos modeļos – attiecīgi „Scion xB” un „Scion tC” – un zīmols sāka savu eksistenci. Starp citu, tas pastāvēja šķietami nesaistīts ar „Toyota”.
„Mēs negrasāmies aiziet klusi,” uzsver zīmola pārstāvji. Tieši tādēļ Ņujorkas izstādē pēc pusotras nedēļas „Scion” prezentēs savu atvadu modeli – kupeju „tC Release Series 10.0”. Kā liecina ražotāja izplatītā informācija, kopumā plānots izgatavot 1200 šī modeļa eksemplāru. Pirmie nonāks tirdzniecībā jūnijā. Automobiļa bāzes cena būs 23 985 ASV dolāri.
Automobiļa aerodinamisko apdari veidojis japāņu dizaineris Keja Miura, bet tā balstiekārtu un izplūdes sistēmu sportiskāku padarījuši „Toyota Racing Develpoment” speciālisti.
„Entuziastiem, kas kolekcionē vēstures fragmentus, būs iespēja iegādāties mūsu īsajā vēsturē labāko „tC” kupeju,” uzsver „Scion” viceprezidents Endrjū Džillends. „Daudziem mūsu markas cienītājiem ir grūti samierināties ar to, ka „Scion” iekļausies „Toyota”, bet mēs zinām, ka tas ir nepieciešams, taču zīmola jauneklīgais gars turpinās dzīvot.”
Līdztekus „tC Release Series 10.0” Ņujorkas izstādē „Scion” stendā interesenti varēs aplūkot teju visus spilgtākos japāņu zīmola agrāko gadu konceptautomobiļus.
Foto: Publicitātes foto