Jaunās paaudzes „Mazda CX-9” pirmizrāde notika pagājušajā rudenī Losandželosas starptautiskajā auto izstādē, tādēļ šobrīd notiekošajā Ņujorkas spēkratu šovā lielais krosovers publikas uzmanību īpaši vairs nesaista, taču kompānijas pārstāvji ir atklājuši ar to saistītos mārketinga plānus.
Līdz šim „Mazda” lielais krosovers „CX-9” tika ražots ASV un arī tirgots tikai okeāna viņā pusē. Taču jaunākās izmaiņas tehniskās komplektācijas jomā ļauj to sagaidīt arī Eiropā.
Japāņu kompānijas Eiropas pārstāvniecības vadītājs Džefs Geidons intervijā britu izdevumam „Auto Express” teic: „Pasaule pieprasa vairāk „CX” saimes automobiļu nekā mēs spējam saražot. Mēs, protams, palielināsim izlaides apjomus, taču darīsim to prātīgi un ar apdomu.” Viņš norāda, ka joprojām aptuveni 80% „CX-9” tiks pārdoti ASV tirgū. Ar atlikušajiem 20% varētu izrādīties Eiropai par maz, tādēļ kompānijā tiek izskatīti varianti, kā apmierināt tirgus prasības pēc septiņvietīgā krosovera.
Eiropai ir paredzēts piegādāt „CX-9” modifikāciju ar jauno 2,5 l „SKYACTIV-D” dīzeļdzinēju un sešpakāpju „automātu”. Pēc ražošanas plāna tāda nonāks tirgū šā gada vasarā.
Foto: Publicitātes foto