Pasūtījumu skaits ASV elektrisko automašīnu ražotāja “Tesla Motors” jaunajam zemo izmaksu automobilim “Model 3” sasniedzis 325 000, ceturtdien paziņoja uzņēmums.
Šī atzīme sasniegta vien nedēļu pēc tam, kad tika prezentēts “Model 3”, kas patērētājiem būs pieejams tikai 2017.gada nogalē.
“Šī interese izplatījusies pilnībā organiski,” norāda “Tesla” dibinātājs Elons Masks. “Pretēji citu lielu produktu laišanai tirgū mēs neesam to reklamējuši vai maksājuši par kādām reklāmas kampaņām.”
Patērētājiem, kuri izrādījuši interesi šīs automašīnas iegādei, nepieciešams veikt iemaksu 1000 dolāru apmērā.
“Model 3” pamata cena ir 35 000 dolāru, kas ir uz pusi lētāk salīdzinājumā ar šobrīd piedāvātajiem “Model S” un “Model X” modeļiem.
Foto: Ekrānšāviņš
Ar jauno modeli “Tesla” vēlas demonstrēt, ka kompānija var piesaistīt arī plašāku sabiedrību un ražot automašīnas masveidā.
“Tesla” vēsta, ka “Model 3” varētu veidot lielāko daļu no 500 000 automašīnu, ko uzņēmums noteicis kā ražošanas mērķi 2020.gadam.
Daļa analītiķu uzskata, ka šis brīdis ir tikpat svarīgs “Tesla” kā bija viedtelefona “iPhone” prezentēšana tehnoloģiju gigantam “Apple”.
Tesla Model 3 Foto: Tesla
Tesla Model 3 Foto: Tesla