Nissan uzsāk jaunu mazumtirdzniecības koncepciju Latvijā

Nissan pilnveido dīleru centrus vadoties pēc jaunākās, Eiropas mēroga mazumtirdzniecības koncepcijas.

Tās mērķis ir, lai labāk atbilstu mūsdienu patērētāju vajadzībām un uzlabot klientu apkalpošanu. Latvijā pirmais dīleru centrs, kurš tiek pārveidots saskaņā ar jauno koncepciju, ir SIA Norde.

Autobūves nozare pārdzīvo spēcīgu pārejas periodu. Patērētājiem ir piekļuve internetam, piekļuve informācijai un iepirkšanās mazumtirdzniecības veikalos notiek retāk. 2013. gadā Nissan Eiropa atvēra dažus eksperimentālus veikalus, kas ļāva ievākt ziņas par jaunu mazumtirdzniecības koncepciju. Šobrīd ir pieņemts lēmums paplašināt dīleru centru tīklu saskaņā ar to.

“Jaunā mazumtirdzniecības koncepcija izstrādāta, lai apmierinātu nākotnes klientu vajadzības,” saka Margus Mikk, Nissan Nordic Eiropa vadītājs Baltijas valstīs. “Patērētāji apkopo informāciju ko sniedz apkārtējā vide, un mums ir svarīgi piedāvāt saviem klientiem konsekventa un nevainojama zīmola pieredzi.”

Atkāpjoties no tradicionālā izkārtojuma galvenais, jauno dīlera centru koncepcijas mērķis ir uzlabot klientu pieredzi. Izstāžu zāles ir paplašinātas, likvidējot biroja telpu un administratores galdu. Tādējādi pircējs pieņem lēmumu par automašīnu atrodoties vienā līmenī ar pārdevēju, kurš noformē pirkumu. Turklāt iepazīstināšana ar automobiļa servisa apkopi un auto savākšana notiek vienā un tajā pašā vietā.

“Ar šīm izmaiņām klientu automašīnas iegādes un apkopes pieredze būs citādāka. Pateicoties šīm izmaiņām, pircējs ir tuvāk dīleru centra darbiniekiem,” saka Dainis Bremze, SIA Norde izpilddirektors.
“Jau ilgāku laiku Nissan tirgus daļa paplašinās un dīleru centru tīkla stiprināšana turpinās atbalstīt šo izaugsmi. Mēs ticam, ka mūsu klientiem patiks mūsu jaunā koncepcija,” piebilst Margus Mikk.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.