Volkswagen pasludināts par inovatīvāko sērijveida auto zīmolu

Volkswagen ir inovatīvākais automobiļu ražotājs. Šo faktu apstiprinājusi autonozares inovāciju balva AutomotiveINNOVATIONS 2016.

Vēl svarīgāk ir tas, ka zīmols demokratizē progresu, jo, kolīdz inovācijas tiek integrētas zīmola pārdotākajos modeļos, piemēram, Golf vai Tiguan, tās kļūst pieejamas miljoniem cilvēku. Prestižo balvu katru gadu pasniedz Autonozares vadības centrs (CAM) sadarbībā ar audita un konsultāciju firmu PricewaterhouseCoopers (PwC).

Volkswagen 2016. gada konkursā ieguva trīs pirmās vietas kategorijās „Inovatīvākais sērijveida auto zīmols“, „Tradicionālās piedziņas sistēmas“ un „Savienotais auto“. Papildus Volkswagen AG tika pasludināts par „Inovatīvāko autonozares grupu“ sesto reizi pēc kārtas. Arī grupas zīmols Audi ieguva trīs pirmās vietas.

Volkswagen zīmola Izstrādes nodaļas valdes loceklis Dr. Frenks Velšs savā uzrunā balvas pasniegšanas laikā sacīja tā: „Neatkarīgi eksperti ir aprēķinājuši, ka 90% autonozares inovāciju nākotnē tiks ieviestas elektronikā un elektrotehnikā. Mēs domājam tieši šajās pašās kategorijās.“ Dr. Velšs turpināja: „Volkswagen modeļi nākotnē atzīs apkārtējo vidi un būs saskarē ar to. Tie izvērtēs situācijas un pieņems inteliģentus lēmumus. Mūsu transportlīdzekļos, piemēram, Golf, Passat vai jaunajā Tiguan, jau tagad ir daudzas būtiskas sistēmas. Ar mūsu prototipiem, tostarp T-Prime Concept GTE, kas nupat tika prezentēts Pekinā, mēs ilustrējam to, kas mūs sagaida nākotnē. Viens ir skaidrs: pašreizējais inovāciju vilnis ievieš jaunu mobilitātes standartu, kas pilnveido mūsu dzīves ar ievērojami lielāku drošību, komfortu un ilgtspējību. AutomotiveINNOVATIONS balva izceļ tieši to.“

Žūrija pamatoja balvu kategorijā „Inovatīvākais sērijveida auto zīmols“ ar faktu, ka atskaites periodā Volkswagen nāca klajā ar 89 jauniem elementiem, kā arī vislielāko skaitu īpaši augstas kvalitātes inovāciju, tostarp 15 pasaules pirmizrādēm. Uzmanības centrā bija Tiguan, Touran un Sharan. Visaugstāk novērtētās inovācijas bija parkošanās palīgsistēma, pilsētas bremzēšanas palīgsistēma un sastrēgumu palīgsistēma. Žūrija piebilda: „Volkswagen nāca klajā arī ar ekonomiskāko pie elektrotīkla pieslēdzamo hibrīdu vidējā klasē Passat GTE.“

Volkswagen izvirzījās vadībā ar 20 nosauktām inovācijām arī sērijveida auto zīmolu „Tradicionālo piedziņu“ kategorijā. Žūrija sacīja: „Piemēram, ekonomiskie benzīna un dīzeļdzinēji modeļos Sharan, Touran, Tiguan, Golf un Passat ieguva augstu vērtējumu.“ Tā turpināja: „Tas nozīmē, ka Volkswagen ir izdevies samazināt degvielas patēriņu par 18% salīdzinājumā ar tā priekšteci Touran 1.4 TSI DSG. Tagad tas ir 5,4 l/100 km.“

Kategorijā „Savienotais auto“ konkurencē ar citiem nominētajiem ražotājiem Volkswagen izcēlās ar 47 inovācijām. Izvilkums no oficiālā paziņojuma: „Pirmo vietu „Savienoto transportlīdzekļu“ kategorijā sērijveida auto zīmolu grupā zīmolam Volkswagen ļāva iegūt drošības sistēmas, piemēram, parkošanās, bremzēšanas un avārijas bremzēšanas palīgsistēma.“ Žūrija lēma, ka „14 pasaules pirmizrādes ir satriecošs skaitlis. Piemēram, pirmā avārijas bremzēšanas palīgsistēma minivenā (Touran) un apvidus automobilī (Tiguan).“

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.