Krievijas lielākā autobūves uzņēmuma AvtoVAZ jaunais vadītājs Nikolā Mors ieskicējis tuvākās nākotnes uzdevumus. Ir skaidrs, ka kompānijai nāksies ekonomēt, tostarp arī uz jauno modeļu rēķina.
Krievu izdevums „Za Rulom” raksta, ka AvtoVAZ pārskatījis jauno modeļu ieviešanas grafiku. Kļuvis zināms, ka daudzu pircēju gaidītā jaunuma – Lada Vesta Cross ražošanas sākums atlikts uz nenoteiktu laiku un skarbākiem ekspluatācijas apstākļiem paredzēto universālu, ko AvtoVAZ iepriekš solīja uz 25.septembri, rudenī dīleru salonos var nemeklēt.
Nav apstiprinājusies arī informācija par Granta un Kalina modernizāciju, kas tika plānota attiecīgi 2016.gada beigās un 2017.gada vidū. Tajā pašā laikā, abu modeļu restailinga plāns tiek saglabāts.
Runājot par uzņēmuma stratēģiju, Nikolā Mors kā galvenos uzdevumus izvirzījis produkcijas kvalitātes uzlabošanu, tirgus daļas paplašināšanu, eksporta apjomu palielināšanu un izdevumu samazināšanu. Par jauno modeļu attīstības plāniem AvtoVAZ vadītājs līdz šim nav izteicies, tādēļ “Za Rulom” žurnālisti secina, ka taupīts tiks galvenokārt uz šīs jomas rēķina un pircējiem nāksies iztikt ar pašreizējo piedāvājumu.
Tikmēr ir arī pozitīvas ziņas – martā AvtoVAZ pārdošanas apjomi pirmoreiz divu gadu laikā uzrādījuši pieaugumu. Realizēti 4821 Lada Vesta eksemplāru, kas nostabilizējusies TOP-25 pārdoto automobiļu saraksta ceturtajā vietā, bet Lada XRay no 23.vietas pārcēlies uz 13.vietu. Martā pārdoti 2184 XRay eksemplāru, kas ir par 43% vairāk nekā februārī.
Foto: Publicitātes attēls