Vācijas autobūves koncerna “Volkswagen” vadītājs Matiass Millers intervijā laikrakstam “Handelsblatt” devis mājienu, ka uzņēmums varētu atteikties no dīzeļdzinēju tehnoloģiju izmantošanas, ņemot vērā vērienīgo kaitīgo izmešu falsificēšanas skandālu.
“Ņemot vērā šo situāciju, mums sev ir jājautā, vai mēs vēlamies tērēt vairāk naudas turpmākai dīzeļdzinēju attīstīšanai,” norādīja Millers, piebilstot, ka “Volkswagen” rūpīgi izpētīs šo jautājumu.
Millers arī sacīja, ka 2020.gadā gaidāma bargāku kaitīgo izmešu kontrolēšanas noteikumu stāšanās spēkā.
“Mums ir nojausma, kas sagaidāms pēc pieciem vai desmit gadiem. Pat šodien ir skaidrs, ka kaitīgo izmešu samazināšana kļūs ļoti dārga un izsmalcināta,” skaidroja Millers.
Tajā pat laikā elektriskās automašīnas kļūs lētākas, piebilda Millers.
“Volkswagen” pērn septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.
Foto: Publicitātes attēls