Renault grupas ieņēmumi šajā ceturksnī sasnieguši EUR 10,546 miljonus. Pieaugums galvenokārt saistīts ar Eiropas tirgus spēcīgo izaugsmi un veiksmīgo piedāvājumu.
Globālajam autobūves tirgum pieaugot par 5%, Renault grupas automobiļu reģistrāciju skaits audzis par 16% līdz 721,741 vienībām. Grupas tirgus daļa palielinājās par 0.3 punktiem līdz 3.3%.
Grupa turpināja just aktīvu inerci Eiropas tirgū, ko devis atjaunoto modeļu piedāvājums (+5.3%). Reģistrāciju skaits pieauga par 11.3%, kamēr papildus 0.5 punkti palielināja ražotāja tirgus daļu līdz 9.5%.
Pateicoties jaunajiem Megane, Kadjar, Espace un Talisman modeļiem, Renault zīmola pārdošanas apjomi pieauga par 8.1%. Otrais visvairāk pārdotais modelis Eiropā joprojām ir Clio IV, kamēr Captur atkal ir vadošais krosovers savā klasē. Renault ZOE sasniedzot 22.4% pieaugumu, Eiropas elektrisko auto segmentā Renault tirgus daļa trešajā ceturksnī pieauga līdz 20.8%. Dacia zīmola pārdošanas rādītāji palielinājās par 22.1%, galvenokārt pateicoties Sandero Stepway un Duster modeļiem.
Francijā šajā ceturksnī autoražotāja rezultāti pārspēja tirgus pieauguma tempu, sasniedzot 3.9% kāpumu reģistrāciju skaitā – līdz pat 123,000 vienībām. Septembra beigās pieci no Renault grupas automobiļiem atradās starp Top 10 pārdotākajiem pasažieru auto, Clio IV ierindojoties līdera pozīcijā un Captur atrodoties starp vadošajiem modeļiem savā segmentā. Pārskata ceturksnī Sandero saglabājis mazumtirdzniecībā visvairāk pārdotā auto pozīciju.
Pasaules tirgū, neraugoties uz saspīlējumiem Brazīlijā, Krievijā un Alžīrijā, grupas pārdošanas apjomi ir auguši par 21.5%. Katrā no reģioniem grupa ir spējusi palielināt savu tirgus daļu.
Āfrikā, Tuvajos Austrumos un Indijas reģionā grupas reģistrāciju skaits audzis par 85%. Tirgus daļa pieauga par 2.7 punktiem līdz 6.4%.
Irānā Renault grupa turpināja 2016. gada pirmās puses pozitīvo inerci, kur piegādes apjomi pieauga par 135.5%, pateicoties veiksmīgajiem Logan un Sandero modeļiem. Grupas tirgus daļa palielinājās par 2.9 punktiem līdz 9.6%.
Indijā tirgus pieaugums sastādījis 17%, kamēr Renault reģistrāciju skaits pieauga septiņkārt, pateicoties Kwid modeļa panākumiem. Kopš gada sākuma tika reģistrēti 82,771 Kwid automobiļi, no kuriem 34,350 tika reģistrēti tikai trešajā ceturksnī.
Ziemeļāfrikā Renault grupas auto reģistrāciju skaits audzis par 13.6%, kamēr kopējais tirgus kritums sasniedza 15%. Tirgus daļa palielinājās par 10.6 punktiem, sasniedzot rekordaugstus 42.2%. Alžīrijā tirgu turpina novājināt pašreizējie importa kvotu regulējumi. Arī šajos apstākļos Renault grupa spēja noturēt savas līderpozīcijas tirgū, iegūstot papildus 29.2 punktus un noturot 63.1% lielu tirgus daļu. Trīs visvairāk pārdotie modeļi – Orānā ražotie Symbol un Sandero, kā arī Logan.
Foto: Publicitātes attēls