Britu kompānija Mini strādā pie krosovera Countryman īpašās modifikācijas, kas būšot vēl labāk pielāgota bezceļu pārvarēšanai nekā standarta versija.
Uz Countryman otrās paaudzes modeļa bāzes radītā uzlabotā bezceļa versija tiks aprīkota ar plastikāta virsbūves aizsargiem, izturīgākiem bamperiem, rupja protektora apvidus riepām un modernizētu piekari ar augstāku klīrensu.
Atgādināsim, ka Countryman otrās paaudzes modelis tika prezentēts 26.oktobrī.
Salīdzinot ar pirmās paaudzes modeli, jaunais “Countryman” ir 200 mm garāks (tagad 4297 mm) un 30 mm platāks (1819 mm), savukārt riteņu garenbāze pieaugusi par 75 mm (2670 mm). Automobilis apveltīts ar 450 litru bagāžnieku, ko var palielināt līdz 1309 litriem, ja noloka aizmugures sēdekļu atzveltnes. Zem bagāžnieka grīdas “Mini” paslēpis “Picnic Bench” – izlokāmu polsterētu konstrukciju, kas vienlaikus kalpo gan par “piknika sēdekli”, gan par bagāžnieka malas aizsargu.
Aizmugures sēdekļa atzveltni var sadalīt proporcijas 40:20:40, regulēt tās slīpumu vai pārbīdīt garumā, bet bagāžas nodalījuma vāks aprīkots ar elektropiedziņu.
Priekšpusē jaunums ir jaunās paaudzes multimediju sistēma (par piemaksu – skārienjutīgs ekrāns ar navigāciju), kā arī sarkanais motora iedarbināšanas slēdzis, ko pazīstam no citiem jaunajiem “Mini”. Ekstru sarakstā tagad atrodami arī tādi jaunievedumi kā Head-Up projekcijas displejs (600 eiro) un elektriski regulējami sēdekļi (1250 eiro).
“Countryman” bāzes versijai paredzēts 1,5 litru 136 Zs (220 Nm) benzīna dzinējs, taču krosovers pieejams arī variantā ar 2,0 litru 192 Zs benzīna motoru (“Cooper S Countryman”) un diviem dīzeļiem, kas attīsta 150 (Cooper D Countryman) un 190 Zs (Cooper SD Countryman). Visas versijas jau no rūpnīcas komplektētas ar “All4” pilnpiedziņu.
Šoreiz „Countryman” būs pieejams arī kā “Plug-In” hibrīds “Cooper S E Countryman ALL4”, kļūstot par “Mini” kompānijas vēsturē pirmo hibrīda modeli. Tas tiks aprīkots ar “BMW 2-Series Active Tourer 225xe” spēka iekārtu, kas apvieno 1,5 litru 136 Zs benzīna un 88 Zs jaudīgu elektromotoru, sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu un 7,7 kilovatstundu litija-jonu akumulatoru bloku. Sistēmas kopējā jauda ir 224 Zs un 385 Nm, bet vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 2,1 litrs uz 100 km. Ar elektrību “Mini” hibrīdautomobilis spēs nobraukt aptuveni 40 km.
Foto: Publicitātes attēls