Japānas autobūves kompānija “Toyota” uzsākusi kompaktā krosovera „C-HR” ražošanu. Tirgū tas tiek sūtīts, kā “Nissan Juke”, “Mazda CX-3”, “Honda HR-V” un “Opel Mokka” konkurents.
“Toyota C-HR” izgatavots uz jaunās platformas TNGA, kas šobrīd tiek izmantots ceturtās paaudzes “Prius” hibrīda ražošanai un līdz 2020.gadam kļūs par pamatu vairāk nekā pusei “Toyota” modeļu.
“Toyota C-HR” ir globāls modelis, kas dažādos tirgos tiks piedāvāts atšķirīgās versijās. Japānas tirgū, kur hibrīdautomobiļi allaž bijuši lielā cieņā, “C-HR” startēs ar 122 ZS jaudīgu hibrīdiekārtu uz 1,8 litru benzīna motora bāzes, Eiropā to piedāvās jau aprakstītajā variantā plus versijā ar 1,2 litru litru 115 ZS benzīna turbo motoru, turklāt šajā gadījumā krosovers varēs būt gan priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas versijā un komplektā ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu vai modernizētu variatora transmisiju. Piedevām dažos citos tirgos “Toyota” krosovers nonāks vienīgi kombinācijā, kas apvieno 2,0 litru atmosfērisko motoru un CVT transmisiju.
4,25 m garais, 1,85 m platais un 1,5 m augstais CH-R apveltīts ar kupejveida virsbūvi, augstu plecu līniju un izceltām riteņu arkām. Kombinācijā ar izstieptajiem lukturiem un jumta spoileri kompaktais krosovers atstāj dinamiska un sportiska auto iespaidu, kas noteikti iepatiksies tiem pircējiem, kas meklē alternatīvu “Nissan Juke”. Automašīnai ir 370 l bagāžas nodalījums, HMI multimediju iekārta ar 8 collu skārienjutīgu ekrānu un atkarībā no versijas apsildāmi sēdekļi, “Toyota Safety Sense” drošības sistēmu komplekss, adaptīvā kruīzkontrole, gājēju atpazīšanas sistēma, joslas uzturēšanas asistents, ceļazīmju atpazīšana, nappa ādas apdare sēdekļiem, 18 collu riteņu diski.
Eiropas tirgum “CH-R” tiek ražots Turcijā, kopā ar vēl diviem “Toyota” modeļiem – “Corolla” un “Verso”.
Foto: Publicitātes attēls