“Opel” pārdošanas apmērs Baltijā pērn audzis par gandrīz 30%

Vācu auto ražotājs “Opel” pērn Baltijā palielinājis pārdošanas apmērs par 29,6%, liecina kompānijas pārdošanas dati.

Visās trīs Baltijas valstīs pērn tika pārdots 2901 automobilis. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas ir 29,6% pieaugums.

Baltijā pirktākais “Opel” markas modelis pērn bija “Mokka X”, tam seko “Astra” un “Corsa”.

Pasaules mērogā “Opel” ir palielinājis pārdošanas rādītājus par 4%, un 18 no 22 valstīm pārdošanas rādītāji bija augstāki nekā iepriekšējā gadā, kopā pārdodot aptuveni 1,16 miljonus automobiļu.

Laika posmā no 2016. līdz 2020.gadam “Opel” plāno radīt 29 jaunus modeļus, no kuriem septiņi nāks klajā 2017.gadā, informē “Opel” pārstāvji. Trīs no šiem septiņiem modeļiem ir jaunās paaudzes “Insignia” flagmanis trīs virsbūvju variantos: piecdurvju sedans “Insignia Grand Sport”, universālis “Insignia Sports Tourer” un krosovers “Insignia Country Tourer”.

Uzņēmums arī prezentēs divus modeļus strauji augošajā krosoveru segmentā – “Crossland X” un “Grandland X”. Pavasarī sāksies “Ampera-e” pārdošana, tomēr Baltiju tā vēl nesasniegs. 2017.gada modeļu ofensīva tiks noslēgta ar “Opel Vivaro” versiju.

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.