Iestājoties sausākiem laika apstākļiem, ceļu meistari visā Latvijā sākuši intensīvi labot ziemas sezonā radušās bedres. Diemžēl šāds pagaidu glābiņš visbiežāk kļūst par ilgtermiņa risinājumu vietās, kur nepieciešams nopietnāks remonts.
“Ielāps uz ielāpa, ne adatas dūriena. Kas tas ir?” – šāda mīkla latviešu folklorā mūsdienās iegājusi saistībā ar bieži sastopamajiem ceļiem. Tā raksturo ik pavasari redzamo parādību – masveida bedrīšu remontu. Aizberot ar asfaltu un to pieblietējot, īsā laikā iespējams salāpīt daudz ceļu posmus, kas kļuvuši bīstami satiksmes dalībniekiem.
Cik ilgi šādi ielāpi turēsies un vai ir kāds efektīvāks veids, kā salabot ziemā radušās bedres tā, lai pēc neilga laika atkal neveidotos bedre un lai ielāps neradītu apgrūtinājumu satiksmes dalībniekiem? Latvijā daudzās vietās ir tādi asfaltētie ceļi, kas vairāku desmitu gadu garumā ir piedzīvojuši vien bedrīšu lāpīšanu, bet ne citu virsmas apstrādi. Tādējādi bieži vien tie ir pat daudz nelīdzenāki, nekā grants ceļi. Protams, labāk ielāps, nekā bedre, bet varbūt ir labāki varianti?
Padalies komentāriem ar saviem novērojumiem ceļu labošanā!
Ja Tev ir video vai fotogrāfijas no mūsu satiksmes, āvārijas situācijām, Ceļu policijas darba vai citām nebūšanām uz mūsu ceļiem, tad sūti tās iAuto.lv redakcijai uz sociālajiem tīkliem Facebook, Draugiem, Twitter vai uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>>
Šis un citi video par automobiļiem un satiksmi atrodami iAuto Youtube profilā. Pieseko šeit >>> youtube.com/jauniauto