Lai gan Dodge Challenger Demon oficiālā pirmizrāde paredzēta Ņujorkas 2017.gada motoršovā (no 14.04), ražotājs nolēmis savas jaudīgākās un ātrākās kupejas attēlus atklāt jau šodien, darot zināmus arī precīzus motora jaudas parametrus.
Tagad zinām, ka kupejai iebūvēts 6,2 litru V8 motors, kas attīsta 850 Zs jaudu un 1044 Nm griezes momentu. Līdzīgs spēka agregāts tiek izmantots arī Challenger un Charger Hellcat, kā arī tikko prezentētajam Jeep Grand Cherokee Trackhawk, taču šie modeļi ar Dēmonu sacensties nevarēs – pēdējam ir visai būtiski izmainīta konstrukcija ar augstākas veiktspējas kompresoru, citu degvielas ieplūdes un iesmidzināšanas sistēmu. Motors strādās pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas aizgūta no Hellcat un pielāgota lielākai jaudai.
Ražotājs norādījis, ka 100 km/h Demon sasniedz 2,3 sekundēs, bet dragreisa ceturtdaļjūdzi (402 m) veic 9,65 sekundēs, finišā sasniedzot 224 km/h.
Dodge atzīmē, ka viņu jaunums jau paguvis uzstādīt dažus rekordus, piemēram, kļuvis par pirmo sērijveida automobile, kas startējot, brīdi (89 centimetrus) braucis tikai uz diviem riteņiem. Demon ir pirmais no sērijveida automobiļiem, kas tiek aprīkots ar tikai vienu sēdekli (pārējos var pasūtīt kā papaldaprīkojumu, maksājot 1$ par katru sēdekli) un dragreisa riepām jau no rūpnīcas, savukārt vadītājam starta brīdī jāiztur vislielākā pārslodze (1,8g) no visām sērijveida mašīnām.
Demon izceļas ar lielāko no visām sērijveida mašīnām gaisa uztvērēju, sistēmu, kas ļauj pārslēgties uz sacīkšu degvielu, speciālu instrumentu un rezerves daļu komplektu, kā arī TransBrake sistēmu, kas samazina starta laiku.
No opciju saraksta Demon pircējs varēs izvēlēties arī 900 vatu Harman Kardon audio sistēmu, apsildes un ventilācijas sistēmu stūrei un sēdekļiem, jumta lūku.
Dodge solījis izlaist 3000 Challenger Demon ASV tirgum, bet vēl 300 tiks izplatīti Kanādā.
Foto: Publicitātes attēls