Martā Toyota pārdošanas apjoms Latvijā audzis par 41 %

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, no kuriem vairāk nekā puse jeb 163 auto pārdoti “WESS Motors Toyota” klientiem.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus. Pateicoties inovāciju un tehnoloģiju ieviešanai, Toyota ir viens no pieprasītākajiem auto zīmoliem Baltijā, iedzīvotāji novērtē Toyota sniegtās kvalitātes, inovāciju un cenas attiecību.”

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

“Latvijā jaunais Toyota C-HR ir uzsācis savu slavas gājienu, šobrīd tas ir viens no pieprasītākajiem Toyota auto modeļiem Latvijā. Turklāt liela priekšrocība, kuru “WESS Motors Toyota” klienti novērtē, ir tas, ka C-HR varam piedāvāt arī ar hibrīdtehnoloģiju, ko Latvijā un arī citās Baltijas valstīs klienti izvēlas arvien biežāk, novērtējot tās funkcionalitāti, degvielas ekonomijas iespējas, kā arī domājot par minimālu ietekmi uz apkārtējo vidi,” norāda A. Radionovs.

Pēdējo gadu laikā pieprasījuma pieaugumu pēc hibrīdauto modeļiem nosaka izvēles iespējas — proti, arvien vairāk tiek investēts dažādu inovatīvu risinājumu izstrādē, lai auto tehnoloģijas padarītu autobraucējiem ērtākas, pieejamākas un apkārtējai videi draudzīgākas. “WESS Motors Toyota” piedāvā plašas izvēles iespējas — iegādāties interesējošo Toyota modeli var ne tikai ar benzīna vai dīzeļdegvielas dzinēju, bet arī ar hibrīdtehnoloģiju. Pērn pieprasījumu pēc hibrīdiem veicināja tieši Toyota RAV4 modeļa ieviešana tirgū ar hibrīdtehnoloģiju, kā arī jaunais Toyota C-HR modelis.

Latvijā šobrīd “WESS Motors Toyota” pārdod 7 dažādus Toyota hibrīdmodeļus: Yaris, Auris/Auris Touring Sport, RAV4, Prius, Prius Plug-In, Prius+ un jauno Toyota C-HR. Vispopulārākie Toyota hibrīdmodeļi ir RAV4 Hybrid, Yaris Hybrid un Auris Hybrid — apmēram 30 % no šiem modeļiem tika iegādāti ar hibrīdpiedziņu.
Toyota mērķtiecīgi strādā, lai pilnveidotu auto modeļu piedāvājumu un samazinātu automobiļu negatīvo ietekmi uz vidi, un sniegtu savu ieguldījumu ilgtspējīgas sabiedrības izveidošanā. Ir aprēķināts, ka 10 miljonu Toyota hibrīdu, kas šodien brauc pa pasaules ceļiem, ir palīdzējuši samazināt CO2 izmešu daudzumu par 77 miljoniem tonnu.

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.