Pēc divām uzvarām – 2016. un 2017. gada Dakāras rallijā – Peugeot Sport prezentē 3008DKR pēcnācēju – Eiropas Gada auto titula ieguvēja Peugeot 3008 nākamo sacensību versiju.
Kā liecina nosaukums, Peugeot 3008DKR Maxi ir lielāks un dinamiskāks par savu priekšgājēju. Jaunais auto par savu uzvarām bagāto priekšgājēju ir par 20 cm platāks, šķērsbāze ir palielināta par 10 cm, atjaunināta ir liela daļa no ritošās daļas. Tā rezultātā ir uzlabojusies stabilitāte, dinamika un patiecoties tam arī spējīgums veiktspēja.
Lai gan šobrīd Peugeot Sport inženieri vēl piestrādā pie pēdējiem pilnveidojumiem, 7. jūlijā automobilis jau debitēs Zīda ceļa rallijā (Silk Way Rally 2017). Pie stūres sēdīsies deviņkārtējais autorallija pasaules čempions Sebastjens Lēbs (Sebastien Loeb), kurš šogad Dakāras rallijā ieņēma otro vietu un otro reizi piedalās Zīda ceļa rallijā.
Peugeot Sport Zīda ceļa komandas sastāvā piedalīsies arī 2017. gada Dakāras rallija uzvarētājs Stefans Peterhansels (Stephane Peterhansel) un 2016. gada Zīda ceļa rallija uzvarētājs Kirils Desprē (Cyril Despres). Viņi piedalīsies sacensībās ar modeli, kas sevi jau ir pierādījis agrāk – Peugeot 3008DKR.
Jaunā sacensību auto izstrādē piedalījās arī ceturtais komandas biedrs – pieredzējušais Karloss Sainss (Carlos Sainz). Viņš gan nepiedalīsies Zīda ceļa rallijā, bet atgriezīsies uz starta nākamajā Dakāras rallijā.
Kā stāsta Peugeot Sport direktors Bruno Famini, Lēba uzdevums ir Zīda ceļa rallijā notestēt jauno automobili un noteikt tālākās attīstības virzienus. Lai gan nedrīkst aizmirst, ka smago 15 dienu notikumā var būt tikai viens pamatmērķis – uzvara.
PEUGEOT 3008DKR Maxi tehniskie rādītāji:
Dzinēja veids:
V6 bi-turbo dīzelis / 24V
Tilpums:
2993 cm3
Maksimālā jauda:
340 Zs
Griezes moments:
800 Nm
Maksimālais ātrums:
200 km/h
Piedziņa:
aizmugurējā piedziņa
Pārnesumkārba:
6-pārnesumu manuālā pārnesumu kārba
Izmēri (G/P/A):
4312 / 2400 / 1799 mm
Attālums starp asīm:
3000 mm
Degvielas bāka:
400 l
Foto: Flavien Duhamel / Red Bull Content Pool