Viens no pieredzes bagātākajiem autodīleriem Latvijā WESS Motors Toyota šī gada jūnijā kāpinājis pārdošanas apjomus par 87% salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn.
Jūnijā WESS Motors Toyota pārdeva 174 jaunus Toyota auto, kas ir par 81 jaunu auto vairāk nekā šajā pašā laika periodā pērn. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā.
Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos WESS Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, WESS Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.
Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Kopumā pirmais pusgads vērtējams pozitīvi – šī gada pirmajos piecos mēnešos Toyota pārdošanas rādītāji Baltijā auguši par 23%. Savukārt WESS Motors jūnijā ir straujākais pārdošanas apjomu kāpums +87%, neskatoties uz kopējo Latvijas tirgus kritumu par 1%. Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus, priekšroku dodot augstas kvalitātes zīmoliem. Toyota ir viens no pieprasītākajiem auto zīmoliem Latvijā un Baltijā – iedzīvotāji novērtē Toyota sniegtās kvalitātes, inovāciju un cenas attiecību.”
Populārākie Toyota auto modeļi jūnijā bija Toyota Auris un Toyota Avensis, Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4.
2016. gadā WESS Motors Toyota pārdeva 986 jaunu Toyota automašīnu, kas ir par 120 vairāk nekā 2015. gadā. Pērn Toyota bija Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols – katra astotā jaunā reģistrētā automašīna Baltijas valstīs bija Toyota.
AS “WESS” apgrozījums 2016.gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% jeb 6,39 miljoniem eiro vairāk nekā 2015.gadā. Kopējie “WESS” pārdošanas apjomi pērn auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā. “WESS” rentabilitātes (EBITDA) rādītājs palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa ir 502 tūkstoši eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā kā gadu iepriekš. Pērn “WESS” investēja jauna Retailer koncepta ieviešanā, kas ļauj nodrošināt mūsdienīgu un kvalitatīvu klientu apkalpošanu visaugstākajā līmenī.
Foto: Publicitātes attēls