Hyundai Motor automašīnu pārdošana Eiropā turpināja pieaugt arī 2017. gada pirmajos sešos mēnešos.
Saskaņā ar jaunākajiem reģistrācijas datiem, ko publicējusi Eiropas Automobiļu ražotāju asociācija ( ACEA), uzņēmums sasniedzis labus pārdošanas rādītājus – 270921 reģistrācijas 2017. gada pirmajā pusē, kas ir mērāms kā 3.6 % pieaugums, salīdzinot ar to pašu periodu 2016. gadā. Jauno modeļu sastāvs, ieskaitot jaunās paaudzes i30 hečbeku un vagonu, ir veicinājis ilgtspējīgu izaugsmi. Uzņēmums liek lielas cerības arī par nākotni un tās sniegtajām iespējām, jo jau šomēnes tika prezentēti jaunie i30N un i30 Fastback modeļi.
“Pateicoties mūsu jaunajiem modeļiem, kas ir orientēti uz Eiropas tirgu, 2017. gada pirmajā pusē mēs esam sasnieguši vēl vienu lielisku rezultātu,” saka Thomas A. Schmid Hyundai Motor Europ galvenais vadītājs. ” Īpaši paplašinātais i30 klāsts joprojām būs noteicošais Hyundai Motor stūrakmens ceļā uz vadošo Āzijas auto zīmolu Eiropā”.
Salīdzinot ar 2016. gada pirmo pusgadu, Hyundai Motor pārdošanas apjomi Eiropā ir pieauguši. Klientu pieprasījums pēc Hyundai automašīnām ir ievērojami pieaudzis, jo uzņēmums ir atjaunojis un paplašinājis savu modeļu klāstu. Jo īpaši iespaidīgi pārdošanas apjomi novērojami Francijā ( +18%), Spānijā ( +10%) un Polijā ( +17%), kas norāda uz spēcīgo kopējo veiktspēju Eiropā. Apvienotā Karaliste un Vācija joprojām ir galvenie zīmola tirgi Eiropā, turklāt ar vislielāko pārdošanas apjoma skaitlisku pieaugumu, kas attiecīgi ir 4% un 6%.
Hyundai Tucson ir viens no tiem modeļiem, kas turpina paaugstināt savus pārdošanas rezultātus, un, tas ir kļuvis par Hyundai vislabāk, pārdoto jauno modeli Eiropā, jo jau vairāk nekā 250 000 modeļu ir pārdoti kopš tā nonākšanas tirdzniecībā 2015. gadā. Hyundai i10, i20 un i30 joprojām ir novērojami augsti pārdošanas apjomi. Savukārt IONIQ ienākšana tirgū ir bijusi īpaši pamanāma, jo tā ir pasaulē pirmā videi draudzīgā automašīna, kas piedāvā trīs elektrificētas piedziņas vienā virsbūves tipā. Pirmā pusgada laikā Eiropā jau ir pārdotas vairāk nekā 10 000 vienību.
Nākamajos piecos gados Hyundai Motor prezentēs 30 jaunus modeļus un to atjauninājumus, lai palielinātu zīmola klātbūtni attiecīgajos tirgus segmentos saskaņā ar mērķi līdz 2021. gadam kļūt par vadošo Āzijas automobiļu zīmolu Eiropā.
Foto: Publicitātes attēls