Tik moderns, kā vēl nekad – “Mercedes” ļauj ielūkoties jaunā “Sprinter” kabīnē (+ foto)

“Mercedes-Benz” strādā pie komerctransportlīdzekļa Sprinter jaunās paaudzes modeļa, kas savu pirmizrādi svinēs nākamā gada februārī. Štutgartē sarīkotajā prezentācijā ražotājs atklājis jaunas detaļas un ļāvis ielūkoties jaunā “Sprinter” kabīnē.

Būtiskākās pārmaiņas, ko uzsver arī ražotājs, ir pašu spēkiem izstrādātā konstrukcija, kas nozīmē, ka nekādas detaļu un mezglu dalīšanas ar “Volkswagen Crafter” vairs nebūs, kā arī tas, ka jaunais modelis būs cieši saistīts ar globālo tīmekli un daudzpusīgajām iespējām, ko piedāvā tiešsaistes servisi.

4.decembrī Štutgartē sarīkotajā prezentācijā “Mercedes” iepazīstināja ar jaunā “Sprinter” aprīkojuma komplektācijām. Bāzes versijā “Mercedes” komerctransportlīdzeklis iegūs visai askētiski iekārtotu kabīni ar cieta plastikāta apdari, bez radio un tikai diviem ventilācijas/apsildes pievadiem. Niša pie vējstikla šajā gadījumā ir vaļēja, bet stūrei nav nekādu papildu funkciju.

Dārgākā aprīkojuma versija būs komplektēta ar vienkāršu radio, četriem ventilācijas/apsildes pievadiem, vaļēju cimdu nodalījumu un multifunkciju stūri, kas vadītājam ļauj ar pogu palīdzību kontrolēt un pārskatīt mērinstrumentu bloka sniegto informāciju. Nedaudz investīciju un vadītājs varēs priecāties par multimediju sistēmu.

Štutgartē tika nodemonstrēta arī Sprinter versija ar automātisko pārnesumkārbu. Šajā gadījumā transmisijas režīmu svira pārvietojas aiz stūres, bet nodalījums pie vējstikla tiek nosegts. Zem vāka, kas atveras, uzspiežot pirkstu, iebūvēta USB ligzda viedtālrunim.

Visdārgākajā aprīkojuma versijā “Sprinter” stūre līdzināsies S-klases limuzīnā redzētajai – tā būs smalki nostrādāta, komplektēta ar skārienjutīgās vadības sekcijām un pogām, ventilācijas/apsildes izvadiem būs hroma apmalīte, bet multimediju sistēmas ekrāna izmērs pieaugs līdz 10,25 collām.

Jaunajam modelim būs pieejama “Mercedes PRO connect” sistēma, kas visus viena autoparka furgonus sasaistīs vienotā tīklā, ļaujot dispečerdienestam kontrolēt visas mašīnas, uzzināt ne tikai to atrašanās vietu, bet arī, piemēram, degvielas daudzumu tvertnē utt.

Ražotājs sola dažādas versijas ar priekšējo, aizmugures un visu riteņu piedziņu. Atgriezīsies 5,5 tonnu modifikācija, bet svaigu pārtikas produktu transportēšanai izveidos versiju ar trīs zonu klimatu furgonā. Tādejādi vienā reisā varēs transportēt gan sasaldētus, gan atdzesētus un ārējā temperatūrā uzglabājamus produktus. Mercedes strādā pie īpašas apgaismes sistēma, kas šoferim izgaismos tieši to sekciju un nodalījumu, no kurienes attiecīgā pasūtītāja produkti jāpaņem.

Jaunajam “Sprinter” izstrādāta arī „Key” pieejas sistēma, kas ar vienreizēja koda (digitālā atslēga) palīdzību nodrošina attālinātu pieeju furgonam. Šādu iespēju var izmantot citi piegādes servisi vai personas, kas saņemot kodu savā viedtālrunī, var atvērt kravas nodalījumu, novietot vai paņemt preces. Pēc tam kods izdzēšas un pieeja tiek slēgta.

Jauno “Sprinter” komplektēs ar modernizētiem benzīna un dīzeļa motoriem, bet 2019.gadā saimi papildinās elektriskās piedziņas modelis, kas atkarībā no iebūvētā akumulatora versijas (3 vai 4 sekcijas) bez atkārtotas uzlādes spēs nobraukt 150-200 km.

Šobrīd “Sprinter” tiek ražots Diseldorfā un Ludvigsfeldā, bet vēl viena ražotne top Dienvidkarolīnas štatā ASV.

 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.