Profesora Ferdinanda Dudenheffera veiktais pētījums par 2018.gada pirmajiem sešiem mēnešiem liecina, ka Ferrari kļuvusi par šogad veiksmīgāko marku, uz katru pārdoto eksemplāru nopelnot 69 000 eiro.
Pētījumā norādīts, ka pelnošākā vācu marka ir Porsche, kas par katru pārdoto automobili nopelna aptuveni 17 000 eiro, bet Audi, BMW un Mercedes nopelna aptuveni 9000 eiro.
Ir ražotāji, kas pelna mazāk, piemēram, katrs pārdotais Maserati ienes aptuveni 5000 eiro, bet Jaguar Land Rover grupai šis rādītājs ir vien 800 eiro.
Taču arī tas vēl nav viss – pētījums atklājis, ka dažas kompānijas strādā ar ievērojamiem zaudējumiem. Tā Bentley katrs pārdotais automobilis izmaksā 17 000 eiro, kas saistīts ar šī brīža ieguldījumiem elektriskās piedziņas tehnoloģiju un modeļu izstrādē, bet Tesla uz katru pārdoto auto zaudē 11 000 eiro.
Pērn līdzīgu pētījumu veica Bloomberg, kas ieguva līdzīgu rezultātu – pelnošākie uzņēmumi bija Ferrari un Porsche.
Foto: Publicitātes attēls