Honda modernizē savu superhibrīdu NSX (+ FOTO)

Gatavojoties jaunajam modeļu gadam, Japānas autobūves kompānija Honda modernizējusi sportisko kupeju NSX. Vēlreiz pārstrādāta šasija, optimizēta pilnpiedziņas darbība, paplašināta krāsu izvēle.

Ražotājs ziņo, ka modernizācijas procesā NSX uzstādīti lielāki stabilizatori priekšā un aizmugurē, kas palielina virsbūves stingrību attiecīgi par 26 un 19 procentiem, kā arī nomainītas citas detaļas, kas uzlabo šasijas uzvedību dinamiskas braukšanas apstākļos. Atjaunots programmnodrošinājums, kas atbild par sportiskā hibrīda piedziņas, stabilitātes programmas, elektriskās stūres iekārtas un aktīvo amortizatoru darbību.

Automašīna aprīkota ar Continental SportContact 6 High-Performance riepām, kas nodrošina vienlīdz labu saķeri, paātrināšanos un bremzešanu kā sausa, tā arī slapja laika braukšanas apstākļos.  Pie pārmaiņām jāpieskaita modificēti ieplūdes vārsti, turbo kompresora jaunā dzesēšanas sistēma un daļiņu filtrs, kas nodrošinās atgāzu atbilstību Euro-6 standartiem bez ietekmes uz jaudu. Opciju sarakstā iekļautas oglekļa šķiedras-keramikas bremzes.

Uzlabojumi nav tikai uz papīra – modernizētais NSX jau izmēģināts Suzukas trasē, kur apli veicis par 2 sekundēm ātrāk nekā aktuālais modelis.

Atkarībā no aprīkojuma versijas salonam pieejami jauni apdares variant. Tā sēdekļiem tagad varēs izvēlēties pilnībā sarkanu ādu, bet ādas/alkantara kombinācija pieejama Indigo Blue variantā. Savukārt virsbūves krāsu izvēle paplašināta ar oranžo pērļu efekta Thermo toni, ko var kombinēt ar oranžām bremžu skavām.

Jaunā modeļa ražošana sāksies augusta beigās, bet pirmās modernizētās NSX mašīnas klienti saņems gada beigās. Pasūtījumi no klientiem tiek pieņemti jau tagad.   

Piebildīsim, ka Honda NSX aprīkots ar 581 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu, kas 100 km/h ļauj sasniegt 3,5 sekundēs. Maksimālais ātrums ir 308 km/h, bet aktuālā modeļa cena Vācijā – no 185 000 eiro.  

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.