Spānijas dīleris Magna Supercars izlicis pārdošanā vienīgo Sbarro Espace GT1 prototipu, ko 1999.gadā uzbūvēja inženieris Franko Sbarro. Tā gada Ženēvas autoizstādē automobilis tika nopirkts uzreiz – turpat pie stenda.
Sbarro Espace GT1 kļuva par savdabīgu atbildi ekstrēmajam Mercedes-Benz CLK GTR, ko izlaida 40 vienībās sacīkšu prototipa homologācijai. Automašīnai ir visai neparasta konstrukcija un dizains, taču tieši šīs īpašības Frank Sbarro izceļ citu inženieru vidū. Espace GT1 aprīkots ar 7,4 litru V8 Mercedes dzinēju, kas attīsta 457 Zs (489 Nm) un strādā pārī ar piecu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. No vietas līdz simtam automašīna paātrinās 4,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums sasniedz 335 km/h.
Konstrukcijas pamatā ir Sbarro patentētais “dubultrāmis” ar šasiju un centrālo siju pie kuras stiprinās agregāti un poliestera virsbūve. Tas savienots ar šasiju ar trīs metālisku un gumijas bloku palīdzību. Šāds risinājums palīdzējis samazināt vibrācijas salonā, neietekmējot vadāmību.
GT1 koplietošanas ceļu versija ar nosaukumu GT12 debitēja 2002.gadā. Automobilis bija komplektēts ar sešu litru V12 500 Zs motoru, kas tam ļāva sasniegt 300 km/h pirmajam simtam patērējot 4,5 sekundes.
Foto: Publicitātes attēls