SEAT Tarraco ražošana sākas Volfsburgā- spāņu modelis no ražošanas platformas ripos kopā ar Volkswagen modeļiem – Tiguan un Touran.
Pirmo reizi aptuveni 20 gadu laikā Volkswagen rūpnīca Volfsburgā ražo citas Grupas markas modeli – SEAT Tarraco. Spāņu SUV, kas tika projektēts un izstrādāts Barselonā, izmanto MQB ražošanas platformas sinerģijas rezultātus. Volfsburgā spāņu modelis no ražošanas platformas ripos kopā ar Volkswagen modeļiem – Tiguan un Touran.
Solis pretim vairāku marku ražošanai paaugstinās Volkswagen galvenās ražotnes jaudas izmatošanu. Tarraco ražošana Volfsburgā ir daļa no Nākotnes pakta, kas 2016. gada beigās tika noslēgts starp uzņēmumu un tā padomi. Pakts ir tālejošs grafiks, lai uzlabotu Volkswagen zīmola ekonomisko dzīvotspēju un nākotnē stiprinātu uzņēmumu vēl vairāk.
SEAT Pētniecības un attīstības nodaļas viceprezidents Dr. Matias Rābe saka: “SEAT Tarraco pilnībā projektēja un izstrādāja Spānijā. Tad kopā ar patiešām entuziastisku komandu Volfsburgas rūpnīcā automašīna tika sagatavota sērijveida ražošanai un tas notika ļoti īsā laikā. Tas vēl vairāk stiprina jau tā ciešās saites starp SEAT un Volkswagen.”
SEAT Ražošanas un loģistikas nodaļas viceprezidents Dr. Kristians Volmers skaidroja: “SEAT Tarraco parāda sadarbību starp Volkswagen Grupas zīmoliem, lai radītu sinerģiju. Šis jaunais SUV ļauj mums sasniegt un veidot jaunu segmentu, iegūt pārdošanas apjomu, uzlabot zīmola tēlu un palielināt mūsu spēju radīt peļņu.”
Volkswagen ražošanas valdes loceklis Dr. Andreas Tostmans norādīja: “Kompetents, pasaulē vadošais ražošanas tīkls visā Volkswagen Grupā ir viens no lielākajiem līdzekļiem efektivitātes uzlabošanai. SEAT Tarraco ir paraugs tam, kā vairākas rūpnīcas vienas Grupas ražošanas tīklā vienlaikus ražo automašīnas vairākiem Grupas zīmoliem.”
Šī ir piektā reize, kad Volkswagen galvenā ražotne Volfsburgā ir ražojusi modeli citam Grupas zīmolam. SEAT modelis Arose jau tika ražots Volfsburgā no 1996. gada beigām līdz 1998. gadam. Turklāt strādnieki Volfsburgā no 1974. -1978. gadam ražoja Audi 50, no 1974.-1978. gadam – Audi 80 un no 1993.-1997. gadam – Audi 100. Audi 50 pa lielam bija identisks Polo, kas tika montēts Volfsburgā no 1975. gada un tagad tiek ražots Pamplona rūpnīcā Spānijā. Audi 50 un Polo bija pirmās vācu mazās automašīnas ar šķērsiem dzinējiem un priekšpiedziņu.
Ar jauno flagmani Tarraco SEAT noslēdz savu SUV saimi, kas ietver arī Ateca un Arona.
Foto: Publicitātes attēls