Ford modernizējis kompakto pikapu Ranger, kas Eiropas pircējiem kļūs pieejams no gada vidus. Galvenais ieguvums – jauni motori un elektroniskie palīgi.
Ford Ranger motoru piedāvājumā ir EcoBlue četrcilindru dīzeļdzinēji, kas tagad kļuvuši par deviņiem procentiem ekonomiskāki. Dzinēji ar vienu turbīnu attīsta 130 un 170 Zs (340 un 420 Nm), bet biturbo agregāts izdod 213 Zs (500 Nm). Tas ir par 13 Zs un 30 Nm vairāk nekā 3.2 TDCi pieccilindru agregātam, kas tika izmantots līdz šim un no piedāvājuma tiks svītrots 2019.gada septembrī. Ranger motori strādā kombinācijā ar 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Ford pikaps būs pieejams ar parasto kabīni (2 durvis, 2 sēdekļi), pagarināto kabīni (pāris parasto durvju un pāris mazo pretēji veramo, 2+2 sēdvietas) un dubulto kabīni (4 durvis, 5 sēdvietas). Dubultkabīne pirmoreiz aprīkota ar aktīvo Active Noise Control sistēmu, kas samazina apkārtējo skaņu fonu un uzlabo pasažieru savstarpējās komunikācijas iespējas.
Jau bāzes versijā pikaps aprīkots ar pilnpiedziņu, sadursmes novēršanas sistēmu un gājēju atpazīšanas funkciju. Komplektā arī SYNC3 multimediju komplekss ar Wi-Fi internetu un attālinātās piekļuves iespēja ar viedtālruni.
Ranger apveltīts ar 230 mm klīrensu, var pārvarēt 800 mm dziļus ūdens šķēršļus, vest līdz pat 1137 kg smagu kravu un vilkt līdz pat 3500 kg smagu piekabi. Uzbraukšanas un nobraukšanas leņķis priekšā un aizmugurē – attiecīgi 29 un 21 grāds.
Pikaps būs pieejams četrās aprīkojuma komplektācijās (cenas Vācijas tirgū): XL (no 33 12 eiro), XLT (no 38 128), Limited (no 45 119) un Wildtrack (no 47 469), turklāt daži dīleri piedāvās arī mežonīgo Raptor (no 66 761), kas pateicoties Performance šasijai un jaudīgajam motoram aicināt aicina mežonīgās izklaidēs.
Statistika liecina, ka 2018.gadā Eiropā pārdoti 51 500 Ford Ranger, par 15 procentiem vairāk nekā gadu iepriekš.
Foto: Ekrānšāviņš