Ford patentējis hibrīdiekārtu, kas paredzēta sportiskās kupejas Mustang nākamās paaudzes modelim.
Zināms, ka hibrīdiekārtas pamatā būs V8 benzīna motors, kas darbinās aizmugures riteņus, kā arī divi elektromotori, kas atbildēs par priekšējo riteņu griešanu. Konstrukciju papildinās starterģenerators, kas baros elektromotorus un atslogos sporta auto akumulatorus.
Ieviešot hibrīdmodeli, ražotājs ne tikai uzlabos apkārtējo vidi, bet arī iegūs versiju ar lielāku jaudu un pilnpiedziņu, kas realizēta bez tradicionālās shēmas ar smagiem, dārgiem un sarežģītiem komponentiem.
Pagaidām nav atbildes uz jautājumu, vai hibrīdversija būs pieejama arī aktuālajam modelim, vai to iegūs tikai Mustang jaunā paaudze, ko gaida pēc 2020.gada.
Jaunākais piedāvājums Mustang faniem tika parādīts šā gada Detroitas autoizstādē. Tas ir modelis Shelby GT500, kas apgādāts ar 5,2 litru V8 motoru un kompresoru, kas 100 km/h kupejai ļauj sasniegt vien trīs sekunžu laikā, dragreisa distancei (402 m) patērējot 11. Ražotājs norādījis, ka Shelby GT500 kļūs par Mustang vēsturē jaudīgāko modeli, taču precīzus motora raksturlielumus vēl neatklāj.
Ford Mustang Auto 2018 izstādē Ķīpsalā Foto: iAuto.lv