Ženēvas autoizstādē Porsche demonstrē vairākus jaunumus, tostarp Macan S – krosoveru, kas nākamajā paaudzē būs tikai un vienīgi elektrisks.
Porsche Macan S
Porsche Macan nākamā paaudze, kas startēs pēc 2020.gada, iegūs elektropiedziņu, taču pagaidām vēl iespējams izbaudīt to, ko sniedz kārtīgs V6 benzīna motors. Ražotāja dati liecina, ka 2019.gada Macan S aprīkots ar jaunu V6 dzinēju, kam ir 3 litru darba tilpums, un centrālā novietojuma dubultais turbokompresors. Dzinējs attīsta 354 Zs jaudu un 480 Nm griezes momentu un darbojas komplektā ar 7 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu, pilnpiedziņu un Porsche vilces kontroles sistēmu (PTM).
Vizuālo atpazīstamību jaunajam modelim nodrošina LED gaismas panelis automobiļa aizmugurē, LED diožu lukturi priekšā (jau bāzes versijā), Porsche komunikācijas pārvaldības sistēmas (PCM) 10,9 collu skārienekrāns salonā, pārveidotās un pārvietotās ventilācijas atveres un papildaprīkojumā pieejamā GT sporta stūre, kas ir pazīstama no 911.
PCM nodrošina piekļuvi jaunām digitālajām funkcijām, piemēram, viedai balss vadībai un standarta aprīkojumā pieejamai tiešsaistes navigācijai. Automobiļa komforta iekārtu klāsts arī ir papildināts ar satiksmes sastrēgumu palīgsistēmu, jonizatoru, kas uzlabo gaisa kvalitāti automobilī, un apsildāmu priekšējo vējstiklu.
Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet
Pirms četriem mēnešiem Porsche Losandželosā prezentēja jauno 911 kupeju, tagad ir pienācis laiks 911 modeļa kabrioleta variantam. S modelim ir 331 kW (450 ZS) divturbīnu dzinējs, kas nodrošina maksimālo ātrumu virs 300 km/h un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h mazāk kā četrās sekundēs. Vadītāji var izbaudīt jauno 8 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu un režīmu Porsche Wet, kas padara braukšanu pa slapju ceļu vēl drošāku. Dizains klasisko 911 modeļu elementiem piešķir modernu pieskaņu.
Jaunais 911 kabriolets ir jaunākais modelis Porsche vaļējo modeļu garajā virknē, kas ietver uzņēmuma pašu pirmo automobili. Šāda veida virsbūve pirmo reizi parādījās 911 modeļu saimē pirms vairāk nekā 30 gadiem, un tā turpina simbolizēt unikāli intensīvo braukšanas pieredzi līdz pat mūsdienām. Mīkstā jumta svars ir vēl vairāk optimizēts, un tagad pilnīgai tā nolocīšanai ir nepieciešamas tikai 12 sekundes. Pateicoties jaunajam hidrauliskajam motoram, tas tikpat ātri aizveras arī tad, ja braukšanas ātrums sasniedz līdz pat 50 km/h. Porsche izstrādātā mīkstā jumta progresīvo tehnoloģiju konstrukcija, kas ir veidota pārsvarā no magnija, novērš jumta piepūšanos, braucot arī lielā ātrumā.
Jaunais 718 T
Boxster un Cayman jaunais tūrisma variants 718 T apvieno 220 kW (300 ZS) jaudīgu 4 cilindru turbo opozītmotoru ar īpaši izsmalcinātām dinamiskajām komponentēm, piemēram, Sport Chrono pakotni un PASM sporta piekari, kas pazemina virsbūvi par 20 milimetriem. Automašīna ir aprīkota arī ar PADM adaptīvo virsbūves pozicionēšanu un Porsche griezes momenta vektorizāciju ar mehānisku aizmugurējā diferenciāļa bloķētāju standarta aprīkojumā. Šīs funkcijas pirmo reizi ir pieejamas ar divu litru opozītmotoru. Šāda kombinācija nodrošina īpaši aizraujošu Porsche pieredzi divvietīgā sporta automobilī ar augstu veiktspēju: 718 T sevi vislabāk parādīs uz līkumainiem lauku ceļiem, par savu galveno mērķi izvirzot patiesu braukšanas prieku. Ar svarīgākajām funkcijām aprīkotais, askētiskais automobilis ir 1968. gada 911 T un 1987. gada 911 Carrera Clubsport pēctecis.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet
Foto: iAuto.lv
718 Boxster T Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
718 Cayman T Foto: iAuto.lv