Kādu laiku Bentley bija aizņemts izstrādājot krosoveru Bentayga un tā īpaši jaudīgo versiju, bet tagad atgriezies pie klasiskām vērtībām.
Luksusa automobiļu ražotājs Bentley nodemonstrējis jauno Flying Spur sedanu, kas iesoļo savā trešajā paaudzē. Tagad tas bruņots mūsdienīgām tehnoloģijām, ieguvis jaudīgāku motoru un šasiju ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem, kas lielākā ātrumā braucot pagriežas vienā virzienā ar priekšējiem, uzlabojot automašīnas stabilitāti, bet nelielos – pretējā virzienā, palielinot manevrētspēju.
Jaunais Flying Spur veidots uz modulārās MSB platformas, kas pamatā arī Porsche Panamera krosoveram un Bentley Continental GT kupejai. Pateicoties jaunajai arhitektūrai, 5,30 m garā Flying Spur riteņu bāze palielinājusies par 130 milimetriem līdz 3,20 m. Automašīna saņēmusi diožu lukturus priekšā un aizmugurē, hromētus gaisa pievadus priekšējos spārnos un 21 collu riteņus.
Salonā uzstādīts 12,3 collu skārienekrāns, ko var aizstāt ar klasisko analogo instrumentu ciparnīcām, Bentley pulkstenis ar bronzas apmalīti, bezvadu uzlāde viedtālrunim un pāris USB pieslēgligzdu. Pircējam pieejami elektroniskie palīgi, kas kontrolē aklās zonas, notur automobili savā joslā, nodrošina redzamību naktī, visapkārt mašīnai un automātiski novieto stāvvietā.
Sedans komplektēts ar modernizētu W12 motoru, attīsta 635 ZS jaudu un 900 Nm griezes momentu. Ar šo dzinēju jaunais Flying Spur līdz simtam paātrinās 3,8 sekundēs. Automašīnas maksimālais ātrums – 333 km stundā. Dzinējs darbojas kopā ar 8-pakāpju robotizēto ZF pārnesumkārbu, ko izmanto arī Continental GT kupejā.
Jaunā vilces sadales sistēma noteiktos režīmos ļauj izmantot līdz 100% no griezes momenta pakaļējai asij un pieslēgt priekšējos riteņus tikai pēc vajadzības. Visbeidzot, Dynamic Ride aktīvie šķērsstabilizatori pieslēgti elektronikai un 48 voltu elektrosistēmai un paredzēti, lai līdz minimumam samazinātu virsbūves sānsveres.
Tirgū jaunais Bentley Flying Spur gaidāms 2020.gada pirmajā ceturksnī.
Foto: Publicitātes attēls