Bugatti vadība pastāstījusi , kādēļ ātruma rekordbraucienam izvēlēta Volkswagen Era-Lessin testu trase, kā arī izskaidrojusi, kādēļ kompānija nepiedalīsies tālākā ātruma rekordu uzstādīšanas mēģinājumu eskalācijā.
Testa trase Lejassaksijā tika izvēlēta drošības apsvērumu dēļ. 21 km garajai ovālās formas trasei ir trīs joslas, tā aprīkota ar avārijas barjerām, bet ziemeļu un dienvidu galos dežurē glābšanas komandas. Pirms katras sacensības trases segumu notīra.
Tomēr Era Lessin poligonam ir arī kāds būtisks trūkums, ja runa ir par ātrgaitas trasēm – tas atrodas 50 metru augstumā virs jūras līmeņa, kur gaisa spiediens ir 1033 kilogrami uz kvadrātcentimetru. Tas ir daudz vairāk nekā Nevadā (ASV), kur savu rekordu uzstādīja Koenigsegg. Aizokeāna trase atrodas 1000 metru augstumā virs jūras līmeņa, un tur gaisa spiediens ir mazāks – 0,908 kilogrami uz kvadrātcentimetru.
Samazinoties spiedienam un gaisa blīvumam, samazinās arī aerodinamiskā pretestība, tāpēc automašīna paātrinās vieglāk un ātrāk. Pēc Bugatti inženieru aprēķiniem, Nevadā Chiron varētu uzlabot savu rezultātu vēl par 25 km/h un sasniegt 515 km/h. Praksē gan tas netiks pārbaudīts, drošības apsvērumu dēļ un arī tādēļ, ka nelielais slīpums neļautu šo rekordu uzskatīt par absolūti tīru.
Vairāk par Bugatti Chiron pirms dažām dienām uzstādīto rekordu var lasīt te: